Gå til innhold

Hva betyr lovey-dovey?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er slike par som i en nybegynner-periode ikke klarer holde fingrene unna hverandre.

Veldig høy skilsmissegrad på slike par.

Nei, årsaken til at slike par har høy skilsmissegrad vet jeg egentlig ikke.

Kan jo være at de begge er veldig emosjonelle, og derfor får forhold som enten er høyt oppe eller høyt nede. Eller at de har en sterk trang til kroppskontakt hele tiden, og når forholdet "flater ut", så må de inn i et nytt som har samme klåing som de hadde i begynnelsen av det forholdet de er i.

Annonse

Hvorfor?

Kan jo være at de begge er veldig emosjonelle, og derfor får forhold som enten er høyt oppe eller høyt nede. Eller at de har en sterk trang til kroppskontakt hele tiden, og når forholdet "flater ut", så må de inn i et nytt som har samme klåing som de hadde i begynnelsen av det forholdet de er i.

Gjest vært der

Jepp, sånn er det , ildfullt forhold i starten, og en helvetes krig til slutt når. Høyt oppe og langt nede, aldri en memmomting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...