Gå til innhold

Strippende lærer ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVilken kommune da? og hvilken skole? Bor selv på Sunnmøre..............

Skrevet

HVilken kommune da? og hvilken skole? Bor selv på Sunnmøre..............

Det vil jeg helst ikke skrive her, da ...

Skrevet

Pussig at det ser ut til å være komplett umulig å finne det ut? Skammer meg over å være så nysgjerrig..........

Skrevet

Kan du gi meg et hint om det er på ytre eller indre søre sunnmøre, eller på ytre?

Skrevet

Kan du gi meg et hint om det er på ytre eller indre søre sunnmøre, eller på ytre?

Nordre.

Skrevet

Legg merke til puppene da, rene nedfallsfrukter

hehe, ja de hadde jeg nok ikke vist frem i all offentlighet:/

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg visste at lærere er mer eller mindre perverse.

Skrevet

Jeg visste at lærere er mer eller mindre perverse.

Hold kjeft på deg! :o)

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Hold kjeft på deg! :o)

Læreren min på barneskolen f eks, frøken Schau, hadde sort undertøy. Det oppdaget jeg da jeg bøyde meg ned og rotet i ranselen og reiste hodet opp under skjørtet hennes ved et uhell.

Skrevet

Læreren min på barneskolen f eks, frøken Schau, hadde sort undertøy. Det oppdaget jeg da jeg bøyde meg ned og rotet i ranselen og reiste hodet opp under skjørtet hennes ved et uhell.

Ja hvis det å ha sort undertøy betegnes som perverst så kan det nok hende at det er en del perverse lærere ja :o)

Skrevet

Mulig det var langt værre i din tid ettersom webkamera ikke var "oppfunnet" (i steinaldern ;-) *dukker*. Du har jo "feil" kjønn så mulig du ikke fikk det med deg.. he he..

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Ja hvis det å ha sort undertøy betegnes som perverst så kan det nok hende at det er en del perverse lærere ja :o)

Der ser du.

Svømmeinstruktøren var pedofil, men han var ikke lærer. Pedofile "fantes" ikke den gangen. Ingen trodde på unga når de fortalte. Lugging, klyping og enkelte slag var også hverdagskost. Hadde jeg møtt overlæreren igjen, skulle jeg gjort kort prosess. En brutal jævel.

Skrevet

Mulig det var langt værre i din tid ettersom webkamera ikke var "oppfunnet" (i steinaldern ;-) *dukker*. Du har jo "feil" kjønn så mulig du ikke fikk det med deg.. he he..

Du har selvfølgelig et poeng ... :o)

Skrevet

Pussig at det ser ut til å være komplett umulig å finne det ut? Skammer meg over å være så nysgjerrig..........

Slett ikke umulig. Står i en av nettavisene i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...