Vår Staude Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Eg fekk utført ein kirurgisk abort for to dagar sidan, var da 7,5 veke på veg. Alt går heilt fint. Var litt slapp same dagen og sov mykje. Men neste dag var eg heilt fin. Kjenner i blant små murringar i livmora (korsryggen). Men ikkje noko problem, og langt i frå så vondt som eg i blant kan ha ved menstruasjon. Er overraska over kor lite eg blør. Blødde i grunnen berrre den dagen inngrepet var. Ein sjukepleiar sa eg ville oppleva å blø ut store klumpar blod, men her kjem ingenting slik. Berre lyseraudt blod (og berre dag èin). Nokon som har erfaring med kva eg kan vente meg framover? På forundersøkinga sa legen at eg kunne trene som normalt. Mens ein sjukepleiar seinare sa at eg burde halde meg heilt i ro i minst 5 dagar, kanskje 7 pga. at dette trass alt var ein operasjon i livmora. Vel, i dag trena eg og fekk da nokså vondt, som nokså sterke menssmerter som kom med jamne mellomrom. Avbraut såklart treninga og dytta i meg ibux og naproxen. Nokon som veit kva som skjedde? Bør eg likevel ta det med ro? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199658-trening-etter-kirurgisk-abort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.