Gå til innhold

Kule kattenavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

24

• willow

3

• ShitDiddelyDo

3

• Elbereth

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Synes Gizmo er et artig og fint navn jeg da :)

Om jeg er helt opprådd - liker ikke å bruke vanlige navn - så har jeg pleid å lese over bøkene til unga og ta et navn derfra, eller sette sammen et av to jeg liker.

Borak - navnet på pappegøya jeg hadde en gang - kom av Sambora(?), ene løven i Løvenes konge tror jeg det var.

På den måten har noen av mine fjør og hårkledde venner fått navn de færreste andre har :)

Vi har hatt få hannkatter, den sisste her het først Binka inntil bjellene dukket frem, da het den Binkus ;)

Jepp, jeg liker Gizmo veldig godt, og selv om tuss&troll sier det er mange som heter det, så har jeg ikke hørt noen som heter det rundt her.

Annonse

Da katten min døde i sommer, kom det ny katteFRØKEN i huset - den første dama etter en lang rekke monser.

Årsaken var åpenbar: Ungene har gitt alle gutta JÆVLIG stygge navn, som alle begynte på Mons.

Mons Arthur - Mons Kåre - Mons Jens.... Det var nok tryggest med jente, ja!

Men har du sansen for litt - eh...speseille navn, så værsågod bar lån ett av våre ;-)

Da katten min døde i sommer, kom det ny katteFRØKEN i huset - den første dama etter en lang rekke monser.

Årsaken var åpenbar: Ungene har gitt alle gutta JÆVLIG stygge navn, som alle begynte på Mons.

Mons Arthur - Mons Kåre - Mons Jens.... Det var nok tryggest med jente, ja!

Men har du sansen for litt - eh...speseille navn, så værsågod bar lån ett av våre ;-)

Hehehee... Mons Arthur, jævlig bra... :)

Har allerede hatt en katt som het Mons, så det navnet er oppbrukt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...