Gå til innhold

Kule kattenavn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

24

• willow

3

• ShitDiddelyDo

3

• Elbereth

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde en gang en katt som het Kjell. En kveld var Kjell litt for lenge ute, så jeg ropte på han.

"Kjell!", "KJELL!!" ropte jeg.

"Ja?" svarte det borte fra veien. Det var en kar som var ute og gikk tur, og han het vel Kjell han, da... :)

Hehehehe! Så bra. :)

TorneROSA1365380904

Tenkte litt på Sam da, det er jo vennen til Frodo. :)

Hva med Robbie? Som i Robbie Williams, eller Robbie Winters(Brann-spiller) :) Det synes jeg er ordentlig tøft iallefall!

Mamma og pappa har en pusekatt som heter Lillegutt da, det er søtt :)

Kanskje du allerede har bestemt deg?

Annonse

hahaha. oioioi. mange små søte pøbelgremlins. blir en flott jul da. pass på at de ikke knuser juletreet i desember :P

I fjor valgte vi å ikke ha juletre pga en hyper ungkatt som sikkert hadde syns det var veldig stas å rasere litt juletrepynt... :)

*sukk, savner den pusen* :(

Hva med Robbie? Som i Robbie Williams, eller Robbie Winters(Brann-spiller) :) Det synes jeg er ordentlig tøft iallefall!

Mamma og pappa har en pusekatt som heter Lillegutt da, det er søtt :)

Kanskje du allerede har bestemt deg?

Har ikke bestemt meg ennå, så bare kom med flere forslag. :)

Foretrekker navn med s-lyd i da.

I fjor valgte vi å ikke ha juletre pga en hyper ungkatt som sikkert hadde syns det var veldig stas å rasere litt juletrepynt... :)

*sukk, savner den pusen* :(

åh. hm. vi valgte å ikke ha juletre vi og, eller mersom: vi kjøpte et lite plastikk ett fra ahlens, som sto på en hylle :P har to viltre katter som garantert ville velta hele sulamitten om vi hadde hatt "ordentlig" tre

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...