PunkyPie Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hver gang jeg slår på datamaskinen får jeg beskjed om at ny maskinvare er funnet og den begynner å søke etter driver. Jeg klikker på avbryt og windows starter seg normalt. Har ellers ikke merket noe galt på maskinen. Har ikke satt inn/installert ny maskinvare det siste halvåret.... Forklaring noen? Og hva kan jeg gjøre for å få den til å slutte å søke etter driver? 0 Siter
citoyen Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Har du forsøkt å la den søke ferdig? Da får du sannsynligvis vite hva det er den prøver å finne driver til. Når du vet det er det litt lettere å feilsøke. 0 Siter
PunkyPie Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Har du forsøkt å la den søke ferdig? Da får du sannsynligvis vite hva det er den prøver å finne driver til. Når du vet det er det litt lettere å feilsøke. Har latt den søke ferdig, men da får jeg beskjed om at den ikke finner driver og jeg kan da velge å gjøre det manuellt eller avbryte. 0 Siter
PunkyPie Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Har du forsøkt å la den søke ferdig? Da får du sannsynligvis vite hva det er den prøver å finne driver til. Når du vet det er det litt lettere å feilsøke. Har funnet ut at det er cd-brenneren den søker etter driver til. Men cd-brenneren fungerer som den skal. Installerte den for vel et halvt år siden, og har ikke hatt problemer med den. Har lett på hjemmesiden til produsenten (Aopen), men finner ikke noen driver der. 0 Siter
petter smart Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Installer driveren til cd-brenneren en gang til. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hvis brenneren fungerer, så kan du gå på enhesbehandling under system - hardware. Hvis der er en enhet merket med et spørsmålstegn, kan du velge å ikke bruke denne. Da vil systemet slutte å "finne den" på nytt hele tiden. Enkelte kombinasjoner av drivere, hardware og programvare kan skape slike "spøkelses-enheter". "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.