Gå til innhold

Trenger deres meninger! kåm ån;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et år på sørlandet. Flyttet tilbake hit i juli i fjor, og flytter ALDRI sørover igjen... :-)

Så du løper fortsatt rundt på byen med målebåndet, eller? :)

Skrevet

I alle dager.. finn deg noe annet!! Man skal kunne legge lista høyere enn det:)

Skrevet

Så du løper fortsatt rundt på byen med målebåndet, eller? :)

Er ferdig med det nå, blir samboer neste uke... :-)

Du da, samme baben enda? ;-P

Skrevet

Støtter deg. Ville aldri reagert på om partneren min hadde hatt trekant med noen før vi blei kjent. I det hele tatt, enhver har sin fortid, men først og fremst er det her og nå som teller.

Synes ikke hverken trekantsex eller sex med tre stk på ei uke er dårlig moral på noen måte.

Skrevet

Er ferdig med det nå, blir samboer neste uke... :-)

Du da, samme baben enda? ;-P

Nei, her går det forholdsvis rolig i svingene for tiden. :)

Skrevet

Nei, her går det forholdsvis rolig i svingene for tiden. :)

Sikkert fornuftig nok.

Men nå har jo jeg aldri vært kjent for å være spesielt fornuftig da...

Skrevet

Sikkert fornuftig nok.

Men nå har jo jeg aldri vært kjent for å være spesielt fornuftig da...

Jeg er derimot utrolig fornuftig, men i det siste har jeg vært så fornuftig at det begynner å bli kjedelig, så det mest fornuftige nå er vel egentlig å bli ufornuftig igjen.

Det er morsommere. :)

Skrevet

Jeg er derimot utrolig fornuftig, men i det siste har jeg vært så fornuftig at det begynner å bli kjedelig, så det mest fornuftige nå er vel egentlig å bli ufornuftig igjen.

Det er morsommere. :)

Ja, det blir jo aldri kjedelig når man hopper i det med alle beina... ;-)

Men kjedelig er sikkert nødvendig av og til da... :-)

Skrevet

Ja, det blir jo aldri kjedelig når man hopper i det med alle beina... ;-)

Men kjedelig er sikkert nødvendig av og til da... :-)

Ja, men nå er det høst og jeg er høstkåt. Så jeg kjenner nærmest fornuften renne ut av meg. :)

Skrevet

Ja, men nå er det høst og jeg er høstkåt. Så jeg kjenner nærmest fornuften renne ut av meg. :)

Jepp, jeg kan lære deg noen triks om hvordan man IKKE er fornuftig. Neste her blir vel hus og unger... *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...