Gå til innhold

*Sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det ser ut som om han blir en uke forsinket gitt...

Jaja, får trøste meg med en flaske vin og godis i kveld jeg da. Og lengte etter armkroken hans så lenge. *Snufs*

Skrevet

*trøste* Håper du får en fin helg:) Og at neste uke blir litt travel...

Skrevet

Du, Lillemus. Jeg kan godt ta en tur og feie over deg jeg, altså.

Bare sånn for å gi deg en hjelpende hånd. Sånn er jeg. Snill og grei og ytterst hjelpsom. :)

Skrevet

Du, Lillemus. Jeg kan godt ta en tur og feie over deg jeg, altså.

Bare sånn for å gi deg en hjelpende hånd. Sånn er jeg. Snill og grei og ytterst hjelpsom. :)

Søte deg, SDD, det er ikke bare "feiinga" jeg savner vet du. Men takk for tilbudet, lille venn.

Skrevet

Søte deg, SDD, det er ikke bare "feiinga" jeg savner vet du. Men takk for tilbudet, lille venn.

Og jeg som skulle til å tilby meg å dra en plastpose over hue, sånn at du slipper å føle for mye morskjærlighet. :)

Men er det orkanen sin skyld det her eller?

Skrevet

Æsj da... Vel rødvin og godis er ikke å forakte det heller, men det er jo klart at i månedsvis så er det en dårlig erstatter... En liten uke til holder du ut *trøster* :-)))

Skrevet

Og jeg som skulle til å tilby meg å dra en plastpose over hue, sånn at du slipper å føle for mye morskjærlighet. :)

Men er det orkanen sin skyld det her eller?

Jepp, det er Ritas skyld ja. Skulle lagt til i Galveston søndag morgen og flydd fra Houston søndag ettermiddag. *Sukker igjen* Ettersom de ikke vet hvor de blir liggende i uka som kommer så er all av- og påmønstring avlyst frem til neste søndag. *Frustrert*

Skrevet

Uff, kjedelig. men det var nå godt at han kom seg i land før orkanen kom da :-)

Og snart (det er snart i forhold til den tida du har ventet) har du ham hos deg !!!!

Skrevet

Uff, kjedelig. men det var nå godt at han kom seg i land før orkanen kom da :-)

Og snart (det er snart i forhold til den tida du har ventet) har du ham hos deg !!!!

Han er ikke i land. :o) Men de er langt unna orkanen da, har merket litt ekstra sjøgang bare. Har heldigvis gode rutiner på sånt.

Så jeg er overhode ikke redd for ham, men jeg savner ham noe sinnsykt da...

Skrevet

Stakkars deg, Lillemus. *klem*

Vet godt hvordan det er å ha et avstandsforhold, og det er helt forferdelig når man har gledet seg sååå lenge til den dagen man skal se ham igjen, og så får man ikke møte ham likevel! Argh.

Hold ut, hold ut! :)

Kos deg masse i kveld!

Skrevet

Så kjedelig!

Du får kose deg med vin og godis i stedet, selv om det ikke blir det samme!

*STAKKAR*

Skrevet

Så kjedelig!

Du får kose deg med vin og godis i stedet, selv om det ikke blir det samme!

*STAKKAR*

*Hyyyler i frustrasjon*

Visker: Jeg er ikke så navlebeskuende alltid altså! ;o)

Skrevet

*Hyyyler i frustrasjon*

Visker: Jeg er ikke så navlebeskuende alltid altså! ;o)

Hehe....det er hardt!!

Kjæresten min er hjemme med barna denne helgen, vi diskuterte om vi enten skulle reise over eller om han skulle ta med seg barna og komme hit, men det er laaaangt å kjøre, og å ta fly med to barn blir jo veldig dyrt, så vi får heller ta det igjen neste helg.

Skrevet

Skjønner godt at sju dager er mange å legge til på nedtellingskalenderen nå når den var kommet nesten i null.

Men det er jo bare en ting å gjøre: Holde ut, og trøste seg med at han har det bra (og at mange har det verre her i verden ...).

Skrevet

Skjønner godt at sju dager er mange å legge til på nedtellingskalenderen nå når den var kommet nesten i null.

Men det er jo bare en ting å gjøre: Holde ut, og trøste seg med at han har det bra (og at mange har det verre her i verden ...).

Jeg tenker selvfølgelig med gru på alle de som nå virkelig får kjenne orkanen på kroppen - det er ikke det altså! Og priser meg lykkelig over at han i absolutt god behold!

Men.... :o/

Skrevet

Nei, stakkars!! Å du som har venta såå lenge!

Venta 2 uker i sommer jeg og, syntes det var lenge!

Nå er jeg singel igjen.. (lurer på om det dukker opp et normalt mannfolk til meg engang jeg.. hehe)

Vi får kose oss på dol så lenge:) Så kan vi skåle litt ikveld:)

Skrevet

Nei, stakkars!! Å du som har venta såå lenge!

Venta 2 uker i sommer jeg og, syntes det var lenge!

Nå er jeg singel igjen.. (lurer på om det dukker opp et normalt mannfolk til meg engang jeg.. hehe)

Vi får kose oss på dol så lenge:) Så kan vi skåle litt ikveld:)

Visker: Jeg skal innom Kondomeriet på vei hjem i dag! Det skal jeg ja! *Hihi*

Skrevet

Visker: Jeg skal innom Kondomeriet på vei hjem i dag! Det skal jeg ja! *Hihi*

hvisker tilbake: her er skapet fylt med den slags ja.. tjihi:) Kjekt å ha:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...