Gå til innhold

*Sukk*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da, syv dager må oppleves som en liten evighet for deg nå som du var helt klar til å få ham hjem!

*Trøsteklemmer*

Skrevet

Uff da, syv dager må oppleves som en liten evighet for deg nå som du var helt klar til å få ham hjem!

*Trøsteklemmer*

Jeg var ikke bare klar, jeg var overmoden... ;o)

Skrevet

Stakkars, jeg føler virkelig med deg.

Kanskje noen lange samtaler på Skype (ref tråden høyere opp her) kan hjelpe littegranne...

Skrevet

Stakkars, jeg føler virkelig med deg.

Kanskje noen lange samtaler på Skype (ref tråden høyere opp her) kan hjelpe littegranne...

Dessverre er nettilgangen på båten jævlig dårlig, men vi mailes flere ganger om dagen da. :o) Og det er jo noe...

Skrevet

Dessverre er nettilgangen på båten jævlig dårlig, men vi mailes flere ganger om dagen da. :o) Og det er jo noe...

Ja, og når han faktisk kommer hjem så er alt glemt, nesten i alle fall, da er dere nok så oppslukte av hverandre... ;-)

Og forhåpentligvis finner han seg noe annet å drive med, så du slipper flere slike lange vente-perioder...

Skrevet

Ja, og når han faktisk kommer hjem så er alt glemt, nesten i alle fall, da er dere nok så oppslukte av hverandre... ;-)

Og forhåpentligvis finner han seg noe annet å drive med, så du slipper flere slike lange vente-perioder...

Han har faktisk fått tilbud om en annen jobb... *Gliser* Så noe hyggelig dukker da opp!

Skrevet

Huff, triste greier når du har gleeeeda deg sånn!

Du får trøste deg som best du kan.

Her har du en trøsteklem fra meg i hvert fall!

Skrevet

Huff, triste greier når du har gleeeeda deg sånn!

Du får trøste deg som best du kan.

Her har du en trøsteklem fra meg i hvert fall!

Tusen takk! :o) Dere er nå så gode her inne da! Takk til dere alle for at dere er her! :o)

Skrevet

Huuda, det er kjipt.

Men det er ikke bare armkroken du har lengtet etter har jeg skjønt, hehe.

Skrevet

Huuda, det er kjipt.

Men det er ikke bare armkroken du har lengtet etter har jeg skjønt, hehe.

Neeei.... Men akkurat nå kunne jeg like gjerne hatt sprut-mensen om jeg bare hadde hatt ham hjemme!

Skrevet

Neeei.... Men akkurat nå kunne jeg like gjerne hatt sprut-mensen om jeg bare hadde hatt ham hjemme!

Hehe, nåja det er nok bare den første timen du tenker sånn:-)

Skrevet

Hehe, nåja det er nok bare den første timen du tenker sånn:-)

Ok, ok, jeg innrømmer at jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha mensen til uka... ;o)

Men jeg savner armkroken og, veldig.

Skrevet

Ok, ok, jeg innrømmer at jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha mensen til uka... ;o)

Men jeg savner armkroken og, veldig.

Joda, jeg skjønner det godt, det er godt å bare ha en partner der, en å krype inntil av og til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...