Gjest papirtiger Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Spør kjæresten din uten å anklage han for noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1414653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det var hans x og hun hadde rimelig god dreis på ham i flere år etterpå. Han var utro med henne flere ganger, og jeg tilga og tilga - du vet...sånn jeg er ung feil Til og med når hun lånte nøkkel av ham for å hente noen klær ol. som var blitt liggende igjen så plantet hun sigarettsneiper med leppestift på osv. for at jeg skulle tro det verste. Han var en toppers fyr på alle andre områder, men han var altfor svak for henne. Vi var sammen i over to år før det hele tok slutt. Har dog vært "venner" i alle år etterpå, han har ringt og gratulert meg på bursdager, ringer jul og nyttår osv. Vel, dvs. en god del de første ti - tolv årene etter bruddet. Han sa også at det dummeste han noen sinne hadde gjort i sitt liv var å rote bort forholdet med meg. Så han angret alle disse årene etterpå. Men det ble aldri oss noe mer, og det er jeg jo takknemmelig for nå, for i dag har jeg verdens flotteste partner, ikke bare en flott partner men et svært godt menneske. Uff, jeg får vondt i magen av å høre sånt. Er selv fryktelig sjalu på min nåværende kjærestes ondskapsfulle eks, selv om de ikke har gjort noe verre enn å møtes hjemme hos henne og se film bak min rygg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1414715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramina Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Uff, jeg får vondt i magen av å høre sånt. Er selv fryktelig sjalu på min nåværende kjærestes ondskapsfulle eks, selv om de ikke har gjort noe verre enn å møtes hjemme hos henne og se film bak min rygg. Vel, jeg synes nå ikke det er greit heller jeg da, det å møtes i hemmelighet, hva nå enn de måtte gjøre på "daten". Et ordentlig forhold skal bestå av tillit, trygghet mm. og også av ærlighet. Om din kjæreste vet at hans kontakt med sin x plager deg så burde han kutte ned denne kontakten til det nødvendigste, ofte er dette svært lite.(med mindre det er barn i bilde) Det er klart at om vi lider av ekstrem sjalusi så bør vi prøve å få en skikk på det problemet selv, men vår partner bør være åpen om hva som skjer og ikke legge plank til ilden ved å møtes og gjøre ting i hemmelighet. Det gir jo en voldsom utrygghet og du vil ikke klare å roe sjalusien din da. Stakkars deg, er mer synd om deg som "sliter" med sånn nå, jeg er tross alt ferdig med ustabile partnere Jeg har ikke ord for hvor takknemmelig jeg er for den mannen jeg har nå, han like finnes ikke, det er helt sikkert. Håper ting roer seg for deg snart 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1414783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Vel, jeg synes nå ikke det er greit heller jeg da, det å møtes i hemmelighet, hva nå enn de måtte gjøre på "daten". Et ordentlig forhold skal bestå av tillit, trygghet mm. og også av ærlighet. Om din kjæreste vet at hans kontakt med sin x plager deg så burde han kutte ned denne kontakten til det nødvendigste, ofte er dette svært lite.(med mindre det er barn i bilde) Det er klart at om vi lider av ekstrem sjalusi så bør vi prøve å få en skikk på det problemet selv, men vår partner bør være åpen om hva som skjer og ikke legge plank til ilden ved å møtes og gjøre ting i hemmelighet. Det gir jo en voldsom utrygghet og du vil ikke klare å roe sjalusien din da. Stakkars deg, er mer synd om deg som "sliter" med sånn nå, jeg er tross alt ferdig med ustabile partnere Jeg har ikke ord for hvor takknemmelig jeg er for den mannen jeg har nå, han like finnes ikke, det er helt sikkert. Håper ting roer seg for deg snart Nei, tro meg, jeg gav mer en klart nok uttrykk for at jeg ikke syntes det var greit heller. Men i sammenheng med det du opplevde, så er det ikke så mye å gråte over lenger... Han sier han vet det var kjempedumt, men han var redd for at jeg skulle nekte ham det hvios han fortalte det på forhånd. Nå hevder han derimot at alt er lagt på bordet, de har ikke kontakt mer (selv om hun forsøker å ødelegge litt for oss iblant) og vi skal ikke ha mer hemmeligheter for hverandre. Det som plager meg er bare at det var JEG som måtte finne ut at det der hadde skjedd, han fortalte det aldri av seg selv, så da greier jeg fremdeles ikke å stole på ham.. =/ Uff, nå drar jeg fokus fullstendig vekk her. Jeg er så utrolig spent på hvordan det gikk med dametrusen, kan ikke trådstarter fortelle snart! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1414835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramina Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Nei, tro meg, jeg gav mer en klart nok uttrykk for at jeg ikke syntes det var greit heller. Men i sammenheng med det du opplevde, så er det ikke så mye å gråte over lenger... Han sier han vet det var kjempedumt, men han var redd for at jeg skulle nekte ham det hvios han fortalte det på forhånd. Nå hevder han derimot at alt er lagt på bordet, de har ikke kontakt mer (selv om hun forsøker å ødelegge litt for oss iblant) og vi skal ikke ha mer hemmeligheter for hverandre. Det som plager meg er bare at det var JEG som måtte finne ut at det der hadde skjedd, han fortalte det aldri av seg selv, så da greier jeg fremdeles ikke å stole på ham.. =/ Uff, nå drar jeg fokus fullstendig vekk her. Jeg er så utrolig spent på hvordan det gikk med dametrusen, kan ikke trådstarter fortelle snart! Skjønner din uro siden du måtte finne det ut selv. Men godt at dere har kommet gjennom det da. Vi får håpe at du slipper en lignende episode noen gang. Min x ble så skyldbevisst etterhvert han da at jeg kunne lese i ansiktet han med en gang han kom inn døra om han bare hadde hilst på henne på byen Ja, trådstarter bør snart oppdattere oss med sisste nytt, hvem fanken sin truse var dette da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1414894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hildegard B. Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skjønner din uro siden du måtte finne det ut selv. Men godt at dere har kommet gjennom det da. Vi får håpe at du slipper en lignende episode noen gang. Min x ble så skyldbevisst etterhvert han da at jeg kunne lese i ansiktet han med en gang han kom inn døra om han bare hadde hilst på henne på byen Ja, trådstarter bør snart oppdattere oss med sisste nytt, hvem fanken sin truse var dette da? Jeg og vil vite om truseeieren dukka opp...! :0O 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1415027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evina Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Fy faen så jævla provoserende! Kjente du henne? Hvordan gikk det med deg og kjæresten? Det finnes jenter som er ute etter å se hvor langt gifte menn går, for der etter å gi dem en lærepenge.. De som gjør dette bevist er gjerne kvinner som er bedratt og ikke finner seg i at menn er slik.. Så derfor tar de hevn på den måten at menn som er utro får et stygt oppgjør med damen de er sammen med.. Kjenner til et par tilfeller.. Synes der er stygt gjort, men alikevel er det mannen som gjør noe galt ved å bedra kona.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/199694-fremmed-dametruse/page/2/#findComment-1416735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.