Aryane Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ja, jeg fikk faktisk mensen i forgårs. Kanskje det er en sammenheng der? Det er det helt sikkert, jeg føler meg alltid som en blubbe de første dagene, og merker det på vekten og, men det går heldigvis over... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Det er helt sikkert en sammenheng med mensen. Jeg går gjerne opp 2-3 kilo i forbindelse med den. Det er bare vann og det forsvinner. Neste uke veier du sikkert 66,7! :-) :-) 0 Siter
fresja Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Det er litt rart du ikke har gått ned. Selv går jeg gjerne ned 2-3 kg første uka av en slankekur (det er jo vann da). Har du spist sunt, og verken for mye eller for lite, burde jo kiloene slippe taket. Jeg har lagt merke til at spiser jeg omtrent ikke fett, stopper vekta opp, og jeg får i tillegg forstoppelse. Så smør tarmene med litt sunn olje! Jeg har drukket et glass proteindrikk omtrent hver morgen (istedenfor mat) noen uker nå, og har faktisk gått ned noen kilo. Det selv om jeg har unnet meg litt av hvert ellers om dagen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er helt sikkert en sammenheng med mensen. Jeg går gjerne opp 2-3 kilo i forbindelse med den. Det er bare vann og det forsvinner. Neste uke veier du sikkert 66,7! :-) Veide meg i dag igjen, og jammen var vekta sunket til 68,6. Nesten en kilo mindre enn på lørdag. Og mensen går mot slutten - så der var det sannsynligvis en sammenheng :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.