Gå til innhold

Hore-hårsveis?

Gjest hore for en kveld

Anbefalte innlegg

Gjest hore for en kveld
Skrevet

Jeg skal på hore & hallik-fest, og da være utkledd som hore. Men hvordan har horer håret sitt da? Har aldri sett noen "live", og kan ikke huske hvordan de ser ut på film. Noen som har bilder?

Har langt og stritt hår.

Fortsetter under...

Skrevet

tror ikke det finnes noen "oppskrift" på det:-) forsøk selv foran speilet, du bør vel se "sexy" ut:-) hehe tror sminke og klær sier mer enn hårsveis i dette tilfellet:-)

Skrevet

Bare pass på at det ikke ser bra ut, langt og flatt eller altfor stort litt alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan) 80-tallet.

Husk usannsynlig høye heler og miniskjørt.

Skrevet
  Sofline skrev (På 25.9.2005 den 8.18):

Bare pass på at det ikke ser bra ut, langt og flatt eller altfor stort litt alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan) 80-tallet.

Husk usannsynlig høye heler og miniskjørt.

"alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan"

"à la", skrives det :-)

"....................................."

Skrevet

da jeg var på horefest tuperte jeg håret skikkelig, gjorde det skikelig "vilt" og bustete,..synes det kledde horestilen jeg hvertfall:)

Skrevet
  Prozak skrev (På 25.9.2005 den 11.32):

"alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan"

"à la", skrives det :-)

"....................................."

Takker pent! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...