Gjest hore for en kveld Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg skal på hore & hallik-fest, og da være utkledd som hore. Men hvordan har horer håret sitt da? Har aldri sett noen "live", og kan ikke huske hvordan de ser ut på film. Noen som har bilder? Har langt og stritt hår. 0 Siter
sheba Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 tror ikke det finnes noen "oppskrift" på det:-) forsøk selv foran speilet, du bør vel se "sexy" ut:-) hehe tror sminke og klær sier mer enn hårsveis i dette tilfellet:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Bare pass på at det ikke ser bra ut, langt og flatt eller altfor stort litt alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan) 80-tallet. Husk usannsynlig høye heler og miniskjørt. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Sofline skrev (På 25.9.2005 den 8.18): Bare pass på at det ikke ser bra ut, langt og flatt eller altfor stort litt alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan) 80-tallet. Husk usannsynlig høye heler og miniskjørt. "alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan" "à la", skrives det :-) "....................................." 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 da jeg var på horefest tuperte jeg håret skikkelig, gjorde det skikelig "vilt" og bustete,..synes det kledde horestilen jeg hvertfall:) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Prozak skrev (På 25.9.2005 den 11.32): "alla (vet det ikke skrives sånn, men vet ikke hvordan" "à la", skrives det :-) "....................................." Takker pent! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.