Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sikter til amerikaneren min, som har vært SÅ flittig med å sende søte og hyggelige mails..Billett har han sagt han skal kjøpe til meg og..Og i det hele tatt! Men nå har jeg altså ikke hørt et ord fra mannen på -10- dager! Lengste oppholdet til nå var på ca 5, og det skyldtes at jeg var offline.

Har han rett og slett dumpet meg!? :-o

Bør jeg vente et par dager før jeg skriver en iskald mail om at det kunne han da jaggu fortalt meg også?

Eller KAN faktisk menn ha vært SÅ opptatt med noe annet i 10 dager?

Men går det an å gå fra helt varm til helt kald sånn på mails da? Det forundrer meg det også liksom, og jeg har da ikke skrivd noe som helst anstøtelig eller ille..

Trist hele greia, jeg liker ham jo fryktelig godt, og jeg har veldig lyst tilå reise på besøk og hele pakka..

Burde jeg sende avgårde bitter, "dra til helvete du også da" mail NÅ, eller burde jeg holde an litt..?

Jeg blir rastløs av å ikke vite hva i allverden som hindrer ham i å skrive også..!(jeg VET han har muligheter til å skrive om han ville..Hvem har ikke det i løpet av en ti dagers periode..?)

Sende mail?

Hva sier dere smarte klara klok dolere? ;-)

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

laguna1365380434
Skrevet

Send en mail og spør hvordan det står til!

Jammen jeg føler jo ikke for å være hyggelig, jeg mistenker ham for å ignorere meg..;-)

Da vil ikke jeg drive å sende flere hyggelige mails han kan fortsette å ignorere,liksom.

Samtidig er det kanskje drastisk å sende den iskalde "jaha ja" mailen også, siden det er en sjanse for at han bare har vært opptatt (men i ti dager??)

Hm.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Vet du hvorvidt han fremdeles lever, da ?

Det får man da håpe og tro..:-) SÅ pessimistisk kan en da ikke ha lov til å tenke.

Ignorering (av meg! Uhørt! :-o) er nok mere likely..

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jammen jeg føler jo ikke for å være hyggelig, jeg mistenker ham for å ignorere meg..;-)

Da vil ikke jeg drive å sende flere hyggelige mails han kan fortsette å ignorere,liksom.

Samtidig er det kanskje drastisk å sende den iskalde "jaha ja" mailen også, siden det er en sjanse for at han bare har vært opptatt (men i ti dager??)

Hm.

kanskje han har havnet på sykehuset?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

kanskje han har dratt på en spotan ferie med kompiser

laguna1365380434
Skrevet

Uff, jammen nå får dere meg jo bekymret her! :-o

Kanskje jeg bør ringe og høre hvordan det står til, ikke bare være sur fordi jeg ikke får epost.

laguna1365380434
Skrevet

kanskje han har dratt på en spotan ferie med kompiser

Jo kanskje..

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det får man da håpe og tro..:-) SÅ pessimistisk kan en da ikke ha lov til å tenke.

Ignorering (av meg! Uhørt! :-o) er nok mere likely..

Vent i alle fall noen dager til, ikke gjør noe overilet.

Skrevet

Hm.

Du kan jo ødelegge alt om du blir sint:-) skjønner deg godt at du synes dette er merkelig, men mitt råd er å sende en spørrende mail eller sms før du eksploderer:-)

du liker ham jo utrolig godt, eller??

*klem*

laguna1365380434
Skrevet

Vent i alle fall noen dager til, ikke gjør noe overilet.

Ja, det er sikkert litt lurt det altså..:-)

Men nå blir jeg jo usikker påom jeg skal være miff eller bekymret her, det hadde ikke slått meg at det kan ha hendt ham noe, jeg tenkte kun i retning ignorering..Nå ble jeg altså småbekymret i tillegg..:-I

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Uff, jammen nå får dere meg jo bekymret her! :-o

Kanskje jeg bør ringe og høre hvordan det står til, ikke bare være sur fordi jeg ikke får epost.

Hvis du har muligheten til å ringe så ville jeg gjort det. Da får du nok svar og. Hvis han virker rar og unnvikende i telefonen så vet du at det er noe galt. Det kan være så mangt. Ikke ta sorgene på forskudd.

Skrevet

Hm.

Hmm, hvis du ikke har "mast" på han flere ganger i løpet av denne tidagers perioden, så skader det iallefall ikke å sende en liten mail.

Det _kan_ jo være naturlige årsaker til at han ikke har mailet deg... Satser på det :-)

laguna1365380434
Skrevet

Du kan jo ødelegge alt om du blir sint:-) skjønner deg godt at du synes dette er merkelig, men mitt råd er å sende en spørrende mail eller sms før du eksploderer:-)

du liker ham jo utrolig godt, eller??

*klem*

Ja, det gjør jeg, jeg synes han er en strålende fyr, jeg liker ham kjempegodt..! Og hadde det absolutte intrykk av at det var ditto..Du skulle sett så fine mail han sender, og vi klikka jo som bare det når vi møttes..

Nå har jeg ordentelig sånn anfall av kvinnelig paranoia og analyse trang, og skremmer meg selv med at fyren bare var smooth hele tiden, og nå har fått leia..:-o

Men jeg kan jo ta feil, og du har rett, da er det dumt å være sur.

Men jeg vet liksom ikke helt hva slags temperatur det skal være på en spørre mail..Hvis han driver og tar nesa mi får han ikke flere hyggelige brev..!

laguna1365380434
Skrevet

Hmm, hvis du ikke har "mast" på han flere ganger i løpet av denne tidagers perioden, så skader det iallefall ikke å sende en liten mail.

Det _kan_ jo være naturlige årsaker til at han ikke har mailet deg... Satser på det :-)

Får satse på det..:-) Og jeg har ikke mast i det hele tatt, så en spørremail kan kanskje sendes uten varig skade på integritet..;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja, det gjør jeg, jeg synes han er en strålende fyr, jeg liker ham kjempegodt..! Og hadde det absolutte intrykk av at det var ditto..Du skulle sett så fine mail han sender, og vi klikka jo som bare det når vi møttes..

Nå har jeg ordentelig sånn anfall av kvinnelig paranoia og analyse trang, og skremmer meg selv med at fyren bare var smooth hele tiden, og nå har fått leia..:-o

Men jeg vet liksom ikke helt hva slags temperatur det skal være på en spørre mail..Hvis han driver og tar nesa mi får han ikke flere hyggelige brev..!

Tenk deg hvordan du selv ville reagert hvis du ikke hadde hatt mulighet å maile han på noen dager, og så åpner du en illsint mail fra han der han har forandret seg helt. Det hadde nok ikke vært så hyggelig.

Jeg må legge til at jeg skjønner at du er frustrert, men slik er forelskelse.

Skrevet

Kan du ikke prøve og ringe? huffameg, jeg håper virkelig dette går bra for deg, du er ei super jente!!! mest sannsynlig er det noe som har skjedd, tenker masse på deg, men forsøk å ring ham! er dere så nær som han forespeilet deg må jo det være lovlig:-)

Skrevet

Jo kanskje..

Antar at han ikke bor i orkan-truede områder, siden du ikke nevner noe om det, men kanskje han har venner eller familie i slike trakter, og har dratt for å hjelpe til eller noe?

Eller at noe annet uforutsett har skjedd?

I alle fall ikke sett piggene ut nå, men spør pent (og kanskje uttrykk litt forsiktig bekymring og undring) - så får du nok vite hvorfor han har vært fraværende.

Lykke til!

Skrevet

Får satse på det..:-) Og jeg har ikke mast i det hele tatt, så en spørremail kan kanskje sendes uten varig skade på integritet..;-)

Jepp, send en mail nuh!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...