Gjest mirakel*2? Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Antar at han ikke bor i orkan-truede områder, siden du ikke nevner noe om det, men kanskje han har venner eller familie i slike trakter, og har dratt for å hjelpe til eller noe? Eller at noe annet uforutsett har skjedd? I alle fall ikke sett piggene ut nå, men spør pent (og kanskje uttrykk litt forsiktig bekymring og undring) - så får du nok vite hvorfor han har vært fraværende. Lykke til! Det kan jo faktisk være en god forklaring 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Jepp, send en mail nuh!! :-) Jeg har forfattet en NUH..Skal sendes strax..Jeg må bare tygge litt på den..(men den er snill og grei i ordlyden altså..Jeg bare etterlyser ham litt,og lurer på hvorfor han ikke skriver..) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Tenk deg hvordan du selv ville reagert hvis du ikke hadde hatt mulighet å maile han på noen dager, og så åpner du en illsint mail fra han der han har forandret seg helt. Det hadde nok ikke vært så hyggelig. Jeg må legge til at jeg skjønner at du er frustrert, men slik er forelskelse. Du har helt rett..Det er bare jeg som ikke tenker fordi jeg har så lyst på mail..Men han må jo vite det..! *sukk* :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Kan du ikke prøve og ringe? huffameg, jeg håper virkelig dette går bra for deg, du er ei super jente!!! mest sannsynlig er det noe som har skjedd, tenker masse på deg, men forsøk å ring ham! er dere så nær som han forespeilet deg må jo det være lovlig:-) Tusen takk, du er grei du sheba! :-) Håper det er en god forklaring, som verken innebærer at han er syk eller lei av meg..:-o Jeg har skrevet en hyggelig spørremail, som jeg bare må tygge litt på, men som jeg sender i kveld.. Og får jeg ikke svar på den heller må jeg jo bare ringe å lure på hva som skjer..Jeg tror også det må være lov altså.. :-) 0 Siter
Gjest it sucks Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingenting er så uforpliktende som internettbekjentskap. Da bare setter de deg på ignore-listen og lar deg sitte der som et spørsmålstegn. Han chatter nok med en han går ut fra er et hakk bedre enn deg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Antar at han ikke bor i orkan-truede områder, siden du ikke nevner noe om det, men kanskje han har venner eller familie i slike trakter, og har dratt for å hjelpe til eller noe? Eller at noe annet uforutsett har skjedd? I alle fall ikke sett piggene ut nå, men spør pent (og kanskje uttrykk litt forsiktig bekymring og undring) - så får du nok vite hvorfor han har vært fraværende. Lykke til! Jeg har allerede spurt om han kjenner noen i de orkanrammede områdene, og det gjør han ikke, og selv bor han lenger nord..Så det er jeg ikke bekymret for.. Men det er nok lurt som du sier, jeg skriver en forsiktig mail..Får jeg ikke svar på den heller i løpet av kort tid, da får jeg bare ringe altså..Han kan vel ikke bare kutte meg sånn tvert av..? :-o 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingenting er så uforpliktende som internettbekjentskap. Da bare setter de deg på ignore-listen og lar deg sitte der som et spørsmålstegn. Han chatter nok med en han går ut fra er et hakk bedre enn deg. overse denne meldingen laguna. Jo flere ganger du sier noe til deg selv, jo mer overbevist blir du på at det faktisk er sant. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Ingenting er så uforpliktende som internettbekjentskap. Da bare setter de deg på ignore-listen og lar deg sitte der som et spørsmålstegn. Han chatter nok med en han går ut fra er et hakk bedre enn deg. Jeg kjenner ham ikke bare over nett, men det er bare der jeg snakker med ham nå..(eller ikke NÅ da, det er jo problemet..;-)) Jeg kan liksom ikke få meg tilå tro at han bare har kuttet meg av sånn heller altså..Kan man virkelig gå fra glovarm til iskald på null- to - tre? :-o 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 overse denne meldingen laguna. Jo flere ganger du sier noe til deg selv, jo mer overbevist blir du på at det faktisk er sant. Takk..:-) 0 Siter
Gjest helsikes tulling Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingenting er så uforpliktende som internettbekjentskap. Da bare setter de deg på ignore-listen og lar deg sitte der som et spørsmålstegn. Han chatter nok med en han går ut fra er et hakk bedre enn deg. høh, laguna er den fjongeste og fineste av alle her. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tusen takk, du er grei du sheba! :-) Håper det er en god forklaring, som verken innebærer at han er syk eller lei av meg..:-o Jeg har skrevet en hyggelig spørremail, som jeg bare må tygge litt på, men som jeg sender i kveld.. Og får jeg ikke svar på den heller må jeg jo bare ringe å lure på hva som skjer..Jeg tror også det må være lov altså.. :-) Klart du kan ringe ham! 0 Siter
Gjest læraren Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Sorry, men... 99 prosent sikkert at dette betyr at han ikke er interessert. Det er klart at han hadde sendt deg mange mail i løpet av ti dager om han hadde vært det. Sett deg sjøl i samme situasjonen. Sånn er menn. Og kvinner også, for den saks skyld:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 høh, laguna er den fjongeste og fineste av alle her. Wow, takker! :-) Det var jaggu ikke noe dårlig skussmål..:-) 0 Siter
sheba Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tusen takk, du er grei du sheba! :-) Håper det er en god forklaring, som verken innebærer at han er syk eller lei av meg..:-o Jeg har skrevet en hyggelig spørremail, som jeg bare må tygge litt på, men som jeg sender i kveld.. Og får jeg ikke svar på den heller må jeg jo bare ringe å lure på hva som skjer..Jeg tror også det må være lov altså.. :-) jeg vet, akkurat som du at mange ting kan intreffe og skape kaos:-) uansett hvordan dette ender velger jeg (av egen erfaring) å tro det er noe som har gått galt... han er der nok for deg, håper jeg, men om det verste skulle skje, så vet du med deg selv at du er verdifull, real og ærlig:-) ikke gi opp ennå, grunnen kan være så mangt + misforståelser:-) 0 Siter
Gjest Leopard Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Regner med at han har hatt nettsex med deg, så han har fått seg en par gode runkestunder. Deretter jager hun nye damer for mer nettsex og runking.. 0 Siter
sheba Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Tusen takk, du er grei du sheba! :-) Håper det er en god forklaring, som verken innebærer at han er syk eller lei av meg..:-o Jeg har skrevet en hyggelig spørremail, som jeg bare må tygge litt på, men som jeg sender i kveld.. Og får jeg ikke svar på den heller må jeg jo bare ringe å lure på hva som skjer..Jeg tror også det må være lov altså.. :-) ps!! har han gitt deg telefonnummer er det virkelig lov å ringe:-)!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Klart du kan ringe ham! Ja, det gjør jeg..I morgen eller mandag, for nå sendte jeg akkurat en mail, der jeg lurte på hvordan han hadde det..Og litt på hvorfor han ikke har sendt meg noe..Håper den ble OK, og ikke super masete..! :-) 0 Siter
sheba Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ingenting er så uforpliktende som internettbekjentskap. Da bare setter de deg på ignore-listen og lar deg sitte der som et spørsmålstegn. Han chatter nok med en han går ut fra er et hakk bedre enn deg. om du har rett eller ikke bidrar du til mer sorg enn nødvendig med ditt svar!! hvorfor gidder du svare når det er edder og galle du gir igjen??? DUST!! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 jeg vet, akkurat som du at mange ting kan intreffe og skape kaos:-) uansett hvordan dette ender velger jeg (av egen erfaring) å tro det er noe som har gått galt... han er der nok for deg, håper jeg, men om det verste skulle skje, så vet du med deg selv at du er verdifull, real og ærlig:-) ikke gi opp ennå, grunnen kan være så mangt + misforståelser:-) Takker så mye! Du skriver så snille innlegg! :-) Nå sendte jeg en "masemail" og håper jeg får snarlig, og hyggelig respons på den.. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Ja, det gjør jeg..I morgen eller mandag, for nå sendte jeg akkurat en mail, der jeg lurte på hvordan han hadde det..Og litt på hvorfor han ikke har sendt meg noe..Håper den ble OK, og ikke super masete..! :-) Mailen var nok ok den! Lykke til, da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.