Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

ps!! har han gitt deg telefonnummer er det virkelig lov å ringe:-)!!

Jeg gjør nok det, men venter til han har fått anledning til å svare på mailen..:-)

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

laguna1365380434
Skrevet

Mailen var nok ok den! Lykke til, da:)

Takk! :-)

Skrevet

Regner med at han har hatt nettsex med deg, så han har fått seg en par gode runkestunder. Deretter jager hun nye damer for mer nettsex og runking..

Hva er nå det for svar?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Takker så mye! Du skriver så snille innlegg! :-)

Nå sendte jeg en "masemail" og håper jeg får snarlig, og hyggelig respons på den..

:-)

Du må holde oss oppdatert! Vi ble jo litt nysgjerrige vi og nå!

laguna1365380434
Skrevet

Regner med at han har hatt nettsex med deg, så han har fått seg en par gode runkestunder. Deretter jager hun nye damer for mer nettsex og runking..

Jeg har ikke hatt nettsex med ham..:-P

Skrevet

Takk! :-)

Det er kanskje som når man har en brevvenn; plutselig kan det gå en stund mellom brevene...?

laguna1365380434
Skrevet

Du må holde oss oppdatert! Vi ble jo litt nysgjerrige vi og nå!

Skal gjøre det! :-)

(er det noe jeg er god på er det holde doloppdatert på min gjøren og laden da..Jeg sitter jo her og skravler som en foss! ;-))

Skrevet

Takker så mye! Du skriver så snille innlegg! :-)

Nå sendte jeg en "masemail" og håper jeg får snarlig, og hyggelig respons på den..

*klemme godjenta Laguna og håpe masse for deg* om det ikke stemmer fra hans side så løfter du nakken din og ser på deg selv som det du er!! *kjempejente* :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er kanskje som når man har en brevvenn; plutselig kan det gå en stund mellom brevene...?

Ja, det kan hende jeg overeager altså..Men jeg har så lyst på mail..Også plutselig..:ingenting..! Da blir det litt enkelt å lage skumle teorier..

Skrevet

Jeg kjenner ham ikke bare over nett, men det er bare der jeg snakker med ham nå..(eller ikke NÅ da, det er jo problemet..;-))

Jeg kan liksom ikke få meg tilå tro at han bare har kuttet meg av sånn heller altså..Kan man virkelig gå fra glovarm til iskald på null- to - tre? :-o

Han kan ikke ha misforstått et-eller-annet ifbm. det med de veldig søte komplimentene han ga, og som du ikke følte deg komfortabel med å svare tilbake på samme måte da? Jeg aner jo ikke hvordan du formulerte deg, og tror vel ikke egentlig at du har vært så tåkelagt at det skulle kunne misforstås. Men nevner det bare, dersom det kunne være en mulig forklaring allikevel?

laguna1365380434
Skrevet

*klemme godjenta Laguna og håpe masse for deg* om det ikke stemmer fra hans side så løfter du nakken din og ser på deg selv som det du er!! *kjempejente* :-)

Takk! Du er nå ikke så verst super selv da! :-)

*klemmer tilbake*

Skrevet

Ja, det kan hende jeg overeager altså..Men jeg har så lyst på mail..Også plutselig..:ingenting..! Da blir det litt enkelt å lage skumle teorier..

Men nå har du sendt mail, og om du ringer så får du snakket med ham "live". Det blir nok bedre.

laguna1365380434
Skrevet

Han kan ikke ha misforstått et-eller-annet ifbm. det med de veldig søte komplimentene han ga, og som du ikke følte deg komfortabel med å svare tilbake på samme måte da? Jeg aner jo ikke hvordan du formulerte deg, og tror vel ikke egentlig at du har vært så tåkelagt at det skulle kunne misforstås. Men nevner det bare, dersom det kunne være en mulig forklaring allikevel?

God teori, men nope..Jeg kjørte innmari safe! :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Skal gjøre det! :-)

(er det noe jeg er god på er det holde doloppdatert på min gjøren og laden da..Jeg sitter jo her og skravler som en foss! ;-))

ja, vi dolere har jo faktisk krav på å vite hva alle gjør til enhver tid!

laguna1365380434
Skrevet

ja, vi dolere har jo faktisk krav på å vite hva alle gjør til enhver tid!

Jupp..;-)

Skrevet

*klemmer tilbake*

Du klarer deg, slapp litt av nå:-) uansett utfall har du livet foran deg, du kommer deg igjennom det..mest sannsynlig vil alt gå bra, men om det ikke skulle så har du mange her på dol, og sikkert i real life som støtter deg...

dette går nok fint!! ;-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Du klarer deg, slapp litt av nå:-) uansett utfall har du livet foran deg, du kommer deg igjennom det..mest sannsynlig vil alt gå bra, men om det ikke skulle så har du mange her på dol, og sikkert i real life som støtter deg...

dette går nok fint!! ;-)

Det er helt merkelig hvordan det blir en liten verden her inne. Jeg har ikke vært her så lenge, men det er artig når en begynner å kjenne igjen de samme nickene, og begynner å vite litt om hverandre.

Skrevet

Det er helt merkelig hvordan det blir en liten verden her inne. Jeg har ikke vært her så lenge, men det er artig når en begynner å kjenne igjen de samme nickene, og begynner å vite litt om hverandre.

ja ikke sant:-) blir som venner og fortrolige;-)

Skrevet

*klemmer tilbake*

Nå får jeg legge meg, ungene har en fotballturnering her som går over helgen, så jeg ville bare si fra at jeg sover om jeg ikke svarer:-)

natta laguna, håper smilet ditt er på plass snart,-)

Skrevet

Jeg kjenner ham ikke bare over nett, men det er bare der jeg snakker med ham nå..(eller ikke NÅ da, det er jo problemet..;-))

Jeg kan liksom ikke få meg tilå tro at han bare har kuttet meg av sånn heller altså..Kan man virkelig gå fra glovarm til iskald på null- to - tre? :-o

I de verste tilfellene kan vi gå fra glovarm til iskald i løpet av en orgasme, så alt er mulig.

Jeg ville tatt det rolig enda en stund dersom jeg var deg. Han, eller familien hans er ikke involvert med Rita?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...