Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du har rett eller ikke bidrar du til mer sorg enn nødvendig med ditt svar!! hvorfor gidder du svare når det er edder og galle du gir igjen??? DUST!!

Himmel og hav for noen reaksjoner! Basert på egen erfaring med nettsjekking er det desverre sånn verden har blitt. Sorg eller ikke sorg, vi kan ikke stikke hodet i sanden og tro noe annet. Jeg kjenner også til den følelsen når det brått blir helt stille, er han død? har jeg gjort noe galt? Osv, osv. Et menneske som har fylt dagen og tankene dine i måneder bare plutselig forsvinner. Helt ufattelig at folk kan gjøre sånt, men desverre.

Det trenger jo ikke å være sånn i dette tilfellet, men det er vel lov til å tenke tanken selv om laguna er både den flotteste og beste og fineste og fortjener noe bedre enn dette!

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

Skrevet

høh, laguna er den fjongeste og fineste av alle her.

Har du ikke hørt om rapporten som sier at nettsjekkingen har gjort at *vi* stadig jakter på noe som er ENDA bedre og ENDA flottere? Han vet ikke at han har nådd toppen av hva han kan få, han bare jager videre.

Jeg har ikke sagt et vondt ord om laguna.

Skrevet

Ikke gjør noe overilt ennå, for hvis du overreagerer og han har en god grunn kan du få den midt i trynet.

Men jeg må innrømme at det høres ut som om han er en feig faen, dog kan man jo ikke utelukke at han bare er bura inn for narkotikahandel eller tatt av en orkan.

Du får krysse fingra og håpe det er det siste!

Skrevet

Jeg kan tenke meg to alternativer og dessverre er ingen av dem positive, laguna:

Han har fått kalde føtter og vil avvikle den intense mailingen, og skulle ønske dere var alminnelige bekjente.

Han har møtt en annen jente.

Jeg tror du kan anse det løpet der for kjørt. Sorry, laguna, men det er nok litt sånn som det sto i Magasinet forrige lørdag: Tar han ikke kontakt, er han ikke interessert.

Skrevet

Kan du ikke sende en mail og spørre om han brukket benet, mistet internett tilgang eller rett og slett vis avvikle kontakten.

Skrevet

Jeg ville ventet med en dra-til-helvete-mail, og i stedet sendt en mail og spurt hva han går og driver med, si evt. du savner å høre fra ham. Skjønner han ikke tegninga så gi ikke lyd fra deg igjen.

Skrevet

Jeg har forfattet en NUH..Skal sendes strax..Jeg må bare tygge litt på den..(men den er snill og grei i ordlyden altså..Jeg bare etterlyser ham litt,og lurer på hvorfor han ikke skriver..)

:-)

Satser på du får et pent svar!!

laguna1365380434
Skrevet

I de verste tilfellene kan vi gå fra glovarm til iskald i løpet av en orgasme, så alt er mulig.

Jeg ville tatt det rolig enda en stund dersom jeg var deg. Han, eller familien hans er ikke involvert med Rita?

Hm, ja det er vel mulig å gå fra kald til varm litt brennfort i grunn,ja..Men pokker da!..Det kan jo i grunn være måte på humørsvingninger!

Han bor I washington, så orkanen har han nok ikke møtt..Og jeg spurte ham om familie og venner i forbindelse med Katarina..Han kjente ingen i de rammed områdene, så det gjør han neppe nå heller.

Jeg er relativt snurt her nå altså..!Tenk å bli kuttet ut sånn..Bare sånn, vips, uten å melde fra at du har tenkt å snu i tide liksom..Hmpf..

laguna1365380434
Skrevet

Ikke gjør noe overilt ennå, for hvis du overreagerer og han har en god grunn kan du få den midt i trynet.

Men jeg må innrømme at det høres ut som om han er en feig faen, dog kan man jo ikke utelukke at han bare er bura inn for narkotikahandel eller tatt av en orkan.

Du får krysse fingra og håpe det er det siste!

;-)..

Jeg mistenker ham veldig for å ha skrudd av en bryter og å ikke gidde å si fra til meg..:-o

Men han KAN jo ha en annen grunn,men jeg synes det virker lite sannsynlig..

Men altså da er han en smooth jævel altså..For på de forrige mailene var det overhodet INGENTING som tydet på at han ville kutte noen kontakt,snarere så tvert o mot som det bare går an..Hmpf!

Skrevet

Hm, ja det er vel mulig å gå fra kald til varm litt brennfort i grunn,ja..Men pokker da!..Det kan jo i grunn være måte på humørsvingninger!

Han bor I washington, så orkanen har han nok ikke møtt..Og jeg spurte ham om familie og venner i forbindelse med Katarina..Han kjente ingen i de rammed områdene, så det gjør han neppe nå heller.

Jeg er relativt snurt her nå altså..!Tenk å bli kuttet ut sånn..Bare sånn, vips, uten å melde fra at du har tenkt å snu i tide liksom..Hmpf..

Mannfolk laguna, mannfolk :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg kan tenke meg to alternativer og dessverre er ingen av dem positive, laguna:

Han har fått kalde føtter og vil avvikle den intense mailingen, og skulle ønske dere var alminnelige bekjente.

Han har møtt en annen jente.

Jeg tror du kan anse det løpet der for kjørt. Sorry, laguna, men det er nok litt sånn som det sto i Magasinet forrige lørdag: Tar han ikke kontakt, er han ikke interessert.

Det tenker nok jeg også..:-(

Men jeg VIL jo så gjerne at det skal være en annen & samtidig uskyldig grunn tilat han ikke skriver til meg..

Det der, det kan en kalle væromslag, hvertfall. han kunne jo giddi å fortelle meg at han har fått kalde føtter!

laguna1365380434
Skrevet

Kan du ikke sende en mail og spørre om han brukket benet, mistet internett tilgang eller rett og slett vis avvikle kontakten.

Det gjorde jeg, i går kveld, sånn midt uti denne tråden her..Og hører jeg ikke fra ham i kveld..Da har han garantert slått opp!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ville ventet med en dra-til-helvete-mail, og i stedet sendt en mail og spurt hva han går og driver med, si evt. du savner å høre fra ham. Skjønner han ikke tegninga så gi ikke lyd fra deg igjen.

Jeg sendte en vanlig mail, der jeg lurte på om han hadde blitt bortført av ailiens eller noe, men som forøvrig hadde en hyggelig tone, i går kveld, sent..

Hører jeg ikke fra hampå den, da HAR han slått opp.

Men det er dårlig gjort å ikke svare da..Det hadde jo vært greit for meg å kunne katalogisere ham enten med gyldig fravær eller som upålitelig og feig smoothtalker! ;-)

Skrevet

;-)..

Jeg mistenker ham veldig for å ha skrudd av en bryter og å ikke gidde å si fra til meg..:-o

Men han KAN jo ha en annen grunn,men jeg synes det virker lite sannsynlig..

Men altså da er han en smooth jævel altså..For på de forrige mailene var det overhodet INGENTING som tydet på at han ville kutte noen kontakt,snarere så tvert o mot som det bare går an..Hmpf!

Får håpe han har en god grunn til ikke å gi lyd fra seg akkurat nå, uten at han er tatt av noen orkan. Det er bare det at den grunnen skal være sabla god, og med unntak av en orkan ved navn Rita eller et midlertidig koma, er det ikke lett å tenke seg noen årsak til å droppe all kontakt i 10 dager.

Men jeg ser for meg at det må være fryktelig enkelt å bryte kontakten med en kjæreste på andre siden av jordkloden på den måten der. Det er jo ikke spesielt sannsynlig at dere plutselig møtes på gata, sånn som gjerne skjer med lokale kjærester, og som er grunnen til at man i det hele tatt forteller lokale partnere at det er slutt.

Lykke til, i hvert fall. :)

laguna1365380434
Skrevet

Mannfolk laguna, mannfolk :o)

Ja, pokker også! ;-)

Hørt noe fra din i det siste da?

Skrevet

Det gjorde jeg, i går kveld, sånn midt uti denne tråden her..Og hører jeg ikke fra ham i kveld..Da har han garantert slått opp!

Tja.. muligens...Om nettet hans er nede, så finnes det sikkert et dusin internett cafèr som han kan kontakte deg fra om han vil.. Men det er jo svært lite modent å bare la være å kontakte deg, han kunne jo heller sendt en mail hvor han skrev det.

Skrevet

Ja, pokker også! ;-)

Hørt noe fra din i det siste da?

Nei, ikke et ord på to mnd. Jeg er så snurt at du aner ikke og vet ikke om jeg kan tilgi den hvis han plutselig står på døra.

Den unnskyldningen må være innmari god. Jeg vet han er sjuk enda da men den unnskyldningen holder ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Får håpe han har en god grunn til ikke å gi lyd fra seg akkurat nå, uten at han er tatt av noen orkan. Det er bare det at den grunnen skal være sabla god, og med unntak av en orkan ved navn Rita eller et midlertidig koma, er det ikke lett å tenke seg noen årsak til å droppe all kontakt i 10 dager.

Men jeg ser for meg at det må være fryktelig enkelt å bryte kontakten med en kjæreste på andre siden av jordkloden på den måten der. Det er jo ikke spesielt sannsynlig at dere plutselig møtes på gata, sånn som gjerne skjer med lokale kjærester, og som er grunnen til at man i det hele tatt forteller lokale partnere at det er slutt.

Lykke til, i hvert fall. :)

Ja, hvilke grunner skulle det være liksom? Kommer ikke på noen som gir ti dagers gyldig fravær egentlig..;-)

Selv bruker jeg innimellom & ektefølt den at jeg må ha ordentelig lyst til å skrive brev og mail og at jeg ikke gidder å sitte å skrive noe ut av pur plikt, og at det også må være morsommere å få en hjertelig mail, enn en døll og følelseswløs enn..Men har han ikke lyst tilå skrive til meg på ti dager..Da har han vel jaggu slått opp da også..Jeg har hvertfall lyst tilå skrive til ham hver fjerde dag, i allefall!

Nei,jeg tror jeg bare må ta det med et stivt smil her og innse at jeg har fått foten altså..Det var synd, for jeg likte ham så godt som det går an..Pokker også!

Men takk for lykkeønskningen! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Tja.. muligens...Om nettet hans er nede, så finnes det sikkert et dusin internett cafèr som han kan kontakte deg fra om han vil.. Men det er jo svært lite modent å bare la være å kontakte deg, han kunne jo heller sendt en mail hvor han skrev det.

Det er det jeg synes skurrer også..! Her connecter vi som bare det..Både "på ordentelig" og siden på mail..Da kunne han vel melde fra at han har kalde føtter?

Men jeg skjønner ikke hva annet han kan drive med, enn å ignorere meg,han bor i hovedstaden i USA, for pokker, der er det nettkafeer, om han hadde den ringeste interess av å kontakte meg...Hmpf.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, ikke et ord på to mnd. Jeg er så snurt at du aner ikke og vet ikke om jeg kan tilgi den hvis han plutselig står på døra.

Den unnskyldningen må være innmari god. Jeg vet han er sjuk enda da men den unnskyldningen holder ikke.

Oj, vi er ute å seiler i den samme båten altså? Bare at du har seilt lenger?

Huffda, så trist da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...