Gå til innhold

Har han "slått opp" nå eller?!

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja..Du har rett,og jeg føler meg litt fårete også..For gemini sendte meg akkurat noe påmail..som inneholdt en ganske plausibel forklaring..;-)

Masse sånn datadingseri..inkludert epostservere..er nede i USA,også i Washington på grunn av Rita..Så da så..DET kan jo veldig godt være en forklaring da..

Jeg får la være å være så mistenksom..Men..Du hadde vel stusset du også..Om du ikke hørte noe fra noen som virket sååå varm på deg..Helt plutselig!

:-)

hehe, der har du forklaringen din:) Det er nok ikke tilfeldig at du plutselig ikke hører noe fra han samtidig som de har nettverksproblemer i USA.

Ha en fin dag:) Tipper den er reddet nå:)

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

69

• sheba

9

• hare1365380455

7

• Gemini

6

laguna1365380434
Skrevet

hehe, der har du forklaringen din:) Det er nok ikke tilfeldig at du plutselig ikke hører noe fra han samtidig som de har nettverksproblemer i USA.

Ha en fin dag:) Tipper den er reddet nå:)

Jeg ble i myyye bedre humør ja! :-)

Ha en fin dag du også!

Gjest gjertrud strand
Skrevet

Gemini sendte meg mail om at mange epostservere,også der han bor er nede,grunnet orkanen rita.. At den hadde hatt laaange ringvirkninger når det kom til nett og sånn..Så det er rett og slett mulig at eposten hans ikke virker.. Selvom han bor langt unna Rita områdene.

Det er jo faktisk en plausibel forklaring!

Han kunne da ringt da?

Skrevet

Lurt..Men jeg sendte en vennlig og spørrende en, sånn midt i denne tråden her(lørdagkveld..),men har han svart..? Nei!

Menn, altså..;-) Hvilken nedrig og feig måte å kutte kontakten på..Kjipt.

Har han gjort det slutt uten å si noe, så er det feigt gjort og ikke minst dårlig gjort. Hvis han da ikke er påkjørt av trikken da, så det er årsaken.

Men skjønner du at han har gjort det slutt, uten å si noe, så er det lov å bli muggen og sende en tilsvarende mail.

laguna1365380434
Skrevet

Han kunne da ringt da?

Jo, det kunne han, men det pleier vi ikke å gjøre..

Og det er jo ikke sikkert han er oppmerksom på det hvis problemene omfatter hans epost?

Men det er selvfølgelig fortsatt mulig han har "slått opp",men jeg får jo håpe det ikke er så galt, ny informasjon tatt i betraktining..

Skrevet

Han kunne da ringt da?

Hvis han har sendt mail til laguna, som ikke har kommet fram pga mailservere som er nede, så vet han jo ikke hvorfor HAN ikke får svar... Så kanskje sitter han og er like skuffa på andre siden av atlanteren...

PS: Det er ikke lov med fullt navn som nick her, se regelverket.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jo, det kunne han, men det pleier vi ikke å gjøre..

Og det er jo ikke sikkert han er oppmerksom på det hvis problemene omfatter hans epost?

Men det er selvfølgelig fortsatt mulig han har "slått opp",men jeg får jo håpe det ikke er så galt, ny informasjon tatt i betraktining..

jeg tror ikke at det er tilfeldig at dette skjer samtidig som dataproblemene i usa. Fortsett å være glad du! Jeg er sikker på at det er pga dataen. Det høres for meg veldig sannsynlig ut.

Skrevet

Hvor der borte hører han hjemme da?

Det er ikke "Katrina" eller "Rita" som har ødelagt mailforbindelsen hans.

Jeg tror jeg ville ringt for å forsikre meg om at han er ok.

Kan jo være alvorlig syk eller skadet.

laguna1365380434
Skrevet

Hvor der borte hører han hjemme da?

Det er ikke "Katrina" eller "Rita" som har ødelagt mailforbindelsen hans.

Jeg tror jeg ville ringt for å forsikre meg om at han er ok.

Kan jo være alvorlig syk eller skadet.

Jo, gemini gjorde meg akkurat oppmerksom på at Rita har rotet opp nettverk og mailservere også nordover..Så det er jo en rimelig plausibel forklaring..:-)

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Gemini sendte meg mail om at mange epostservere,også der han bor er nede,grunnet orkanen rita.. At den hadde hatt laaange ringvirkninger når det kom til nett og sånn..Så det er rett og slett mulig at eposten hans ikke virker.. Selvom han bor langt unna Rita områdene.

Det er jo faktisk en plausibel forklaring!

Ja for fanken! Jeg surfa innom Nybakt mamma for å glane litt, og der så jeg admin nevne på at serveren deres er i Texas! Og at de kan oppleve kaos på grunn av "Rita".

*lever meg inn i lagunas kjærlighetsliv* ;0)

Skrevet

Ja..Du har rett,og jeg føler meg litt fårete også..For gemini sendte meg akkurat noe påmail..som inneholdt en ganske plausibel forklaring..;-)

Masse sånn datadingseri..inkludert epostservere..er nede i USA,også i Washington på grunn av Rita..Så da så..DET kan jo veldig godt være en forklaring da..

Jeg får la være å være så mistenksom..Men..Du hadde vel stusset du også..Om du ikke hørte noe fra noen som virket sååå varm på deg..Helt plutselig!

Hadde nok lurt litt, og kanskje blitt bekymret.

Men jeg hadde IKKE bestemt meg for hva som kunne være årsaken, på den måten du "mentalt" hadde lagt opp til:-)

Mulig det er rent individuelt, men også mulig at det er noe som ligger litt mer til damene.

For dere skal tolke, og fortolke og videre tolke alt - både det som blir sagt og det som ikke sies.

Og så vikler dere dere inn i noen "teorier" som svært sjelden er særlig positive...for å si det forsiktig:-)

Og til slutt så legger dere ansvaret på oss for hvorfor det er blitt slik, og forventer at vi ordner opp i det (overbeviser dere om at dere har tatt feil).

Vilket igjen vanligvis er svært vanskelig......for dere har jo allerede bestemt dere for at "slik er det" - uansett hva vi måtte si og gjøre etterpå

laguna1365380434
Skrevet

Hadde nok lurt litt, og kanskje blitt bekymret.

Men jeg hadde IKKE bestemt meg for hva som kunne være årsaken, på den måten du "mentalt" hadde lagt opp til:-)

Mulig det er rent individuelt, men også mulig at det er noe som ligger litt mer til damene.

For dere skal tolke, og fortolke og videre tolke alt - både det som blir sagt og det som ikke sies.

Og så vikler dere dere inn i noen "teorier" som svært sjelden er særlig positive...for å si det forsiktig:-)

Og til slutt så legger dere ansvaret på oss for hvorfor det er blitt slik, og forventer at vi ordner opp i det (overbeviser dere om at dere har tatt feil).

Vilket igjen vanligvis er svært vanskelig......for dere har jo allerede bestemt dere for at "slik er det" - uansett hva vi måtte si og gjøre etterpå

Ok,man blir kanskje litt negativ litt fort..:-o

Men næhei til siste avsnitt! Jeg er mere enn åpen for å få tilbakevist dystre teorier..;-)

Det er mulig jeg dysteranalyserer litt for lett, men jeg det er kjempelett å "ombestemme meg"..

Jeg er lett å bekymre, men også lett å avbekymre og begeistre..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Ja for fanken! Jeg surfa innom Nybakt mamma for å glane litt, og der så jeg admin nevne på at serveren deres er i Texas! Og at de kan oppleve kaos på grunn av "Rita".

*lever meg inn i lagunas kjærlighetsliv* ;0)

Hehe..Kjekt å engasjere..;-)

Men det var oppløftende det, synes jeg altså..

Håper det skyldes noe så trivielt som mailen, og ikke at han er lei av meg eller syk.

Skrevet

Ok,man blir kanskje litt negativ litt fort..:-o

Men næhei til siste avsnitt! Jeg er mere enn åpen for å få tilbakevist dystre teorier..;-)

Det er mulig jeg dysteranalyserer litt for lett, men jeg det er kjempelett å "ombestemme meg"..

Jeg er lett å bekymre, men også lett å avbekymre og begeistre..;-)

"Jeg er lett å bekymre, men også lett å avbekymre og begeistre..;-)"

En svært viktig egenskap - for det gjør det så mye enklere og trivligere:-)

Et reelt problem er jo nettopp at mange blir svært skeptiske etter å ha opplevd noe som ikke er bra i et forhold - og så overfører denne skepsismen over i det neste forholdet på en "usunn" måte.

Mener ikke at det er greit å være naiv, men det er viktig å kunne gå inn i et nytt forhold med tillitt til hverandre. Og at det så er erfaringene i nettopp det gjeldende forholdet som skal legges til grunn videre - og ikke alle tidligere dårlige erfaringer...

For har man brent seg så hardt at man ikke lenger har tillitt til noen menn, så bør man ikke gå inn i et nytt forhold i hele tatt.

Og dette ment som en generell kommentar, og IKKE noe som gjelder for deg:-)

laguna1365380434
Skrevet

"Jeg er lett å bekymre, men også lett å avbekymre og begeistre..;-)"

En svært viktig egenskap - for det gjør det så mye enklere og trivligere:-)

Et reelt problem er jo nettopp at mange blir svært skeptiske etter å ha opplevd noe som ikke er bra i et forhold - og så overfører denne skepsismen over i det neste forholdet på en "usunn" måte.

Mener ikke at det er greit å være naiv, men det er viktig å kunne gå inn i et nytt forhold med tillitt til hverandre. Og at det så er erfaringene i nettopp det gjeldende forholdet som skal legges til grunn videre - og ikke alle tidligere dårlige erfaringer...

For har man brent seg så hardt at man ikke lenger har tillitt til noen menn, så bør man ikke gå inn i et nytt forhold i hele tatt.

Og dette ment som en generell kommentar, og IKKE noe som gjelder for deg:-)

Enig..Kloke ord! Veldig mange er generelt mistroiske og stresser seg selv og ikke minst sin partner med å holde blodalvorlig fast på paranoide forestillinger, enten uten rot i noe,eller med rot i tidligere forhold. Det er en uting.

Nå gjør ikke jeg sånt (uten at jeg dermed er feilfri fordet..;-)) Jeg er ikke særlig sjalu, mistenksom eller bitter..Jeg tror ikke på sånn "the rules" og sånn heller..

Men jeg er GOD til å analysere og til og alltid tro ting som ville være uheldig for meg og min integritet & selvtillit om det først skulle være noe å stusse på. Men blir alltid glad når jeg har trodd feil.

Jeg tror egentlig jeg oppfattes som tillitsfull og blid av de jeg har gått ut med og vært sammen med, uten at det vil si at jeg mangler SIDER altså..;-)

Blandt annet er jeg brå, impulsiv og ganske sint..! :-o Men generelt mistroisk til menn, det er jeg ikke.

Skrevet

Enig..Kloke ord! Veldig mange er generelt mistroiske og stresser seg selv og ikke minst sin partner med å holde blodalvorlig fast på paranoide forestillinger, enten uten rot i noe,eller med rot i tidligere forhold. Det er en uting.

Nå gjør ikke jeg sånt (uten at jeg dermed er feilfri fordet..;-)) Jeg er ikke særlig sjalu, mistenksom eller bitter..Jeg tror ikke på sånn "the rules" og sånn heller..

Men jeg er GOD til å analysere og til og alltid tro ting som ville være uheldig for meg og min integritet & selvtillit om det først skulle være noe å stusse på. Men blir alltid glad når jeg har trodd feil.

Jeg tror egentlig jeg oppfattes som tillitsfull og blid av de jeg har gått ut med og vært sammen med, uten at det vil si at jeg mangler SIDER altså..;-)

Blandt annet er jeg brå, impulsiv og ganske sint..! :-o Men generelt mistroisk til menn, det er jeg ikke.

Det er godt å høre.

Tror du er en spennende, interessant og flott dame jeg laguna - selv om jeg vet at vi av og til kan være uenig på sak:-)

Gjest gjertrud strand
Skrevet

Hvis han har sendt mail til laguna, som ikke har kommet fram pga mailservere som er nede, så vet han jo ikke hvorfor HAN ikke får svar... Så kanskje sitter han og er like skuffa på andre siden av atlanteren...

PS: Det er ikke lov med fullt navn som nick her, se regelverket.

Ikke så farlig. Egentlig heter jeg Kårild Kjelkvik.

Skrevet

Jeg sendte en vanlig mail, der jeg lurte på om han hadde blitt bortført av ailiens eller noe, men som forøvrig hadde en hyggelig tone, i går kveld, sent..

Hører jeg ikke fra hampå den, da HAR han slått opp.

Men det er dårlig gjort å ikke svare da..Det hadde jo vært greit for meg å kunne katalogisere ham enten med gyldig fravær eller som upålitelig og feig smoothtalker! ;-)

Det finnes desverre altfor mange av de feige smoothtalkere.. Jeg kjenner litt for godt til sånne, som så plutselig ikke gir lyd fra seg (riktignok ikke noen jeg har møtt på nettet). Men lykke til (håper han svarer...) :-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er godt å høre.

Tror du er en spennende, interessant og flott dame jeg laguna - selv om jeg vet at vi av og til kan være uenig på sak:-)

Lige måde, Goliath..! :-)

Jeg tror du er en morsom & spennende fyr..Også er du grei, blid & saklig om vi er aldri så uenig på tema! Det er sympatisk!

Skrevet

Lige måde, Goliath..! :-)

Jeg tror du er en morsom & spennende fyr..Også er du grei, blid & saklig om vi er aldri så uenig på tema! Det er sympatisk!

Takk - det var veldig hyggelig sagt av deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...