Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg husker såvidt navnet, og at de hadde en låt som ble ganske kejnt, men husker slett ikke navnet. Forresten så syntes jeg Marius Mûller er/var bra!!! Og Kaizer+ Morten Abel, forresten så er det ganske mange gode artister (ikke akkurat SUPRE, men gode) Marius Müller og Funhouse var definitivt en av de aller, aller beste norske rockebandene. Hans bortgang var et stort tap for norsk rock. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hvis din påstand hadde vært riktig, så hadde de nok vært mer kjent. For meg er de totalt ukjente. Sannsynligvis også for de aller fleste andre. Har du en låt man kan forbinde med de? "Hvis din påstand hadde vært riktig, så hadde de nok vært mer kjent." En påstand om hvorvidt et band er bra, best etc. kan ikke være mer eller mindre "riktig". Det er utelukkende snakk om smak. Så lenge man ikke bruker tullete målemetoder som ant. solgte plater, lengst tid på hitlister etc - da er det ikke "bra" eller "dårlig" man måler, men popularitet. Mange band/artister jeg mener er blant tidenes beste er det utvilsomt mange her som ikke engang har hørt om. "........................................" 0 Siter
serendipity Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Marius Müller og Funhouse var definitivt en av de aller, aller beste norske rockebandene. Hans bortgang var et stort tap for norsk rock. "..........................................." SÅ sant så sant :-((( 0 Siter
serendipity Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Marius Müller og Funhouse var definitivt en av de aller, aller beste norske rockebandene. Hans bortgang var et stort tap for norsk rock. "..........................................." http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1512.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2502257&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2502431 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Aldri hørt om dem! DumDumBoys mener jeg. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 DePress har jeg ikke hørt om. Jeg liker D'sound jeg. Dance With a Stranger, CC Cowboys, DumDumboys, New Jordal Swingers, The Monroes og Briskeby er andre konkurrenter som fortjener å nevnes. Kommer ikke på fler. Jeg hørte aldri på New Jordal Swingers selv, men har onkler og eldre søsken som digget dem.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.