Gå til innhold

Vanskelig situasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at en person jeg jobber sammen med er bruker av dol.

Nå har det seg sånn at jeg har skrevet så mye rart i mange år og hvis denne personen finner ut hvem jeg er så er jeg stygt redd for at det spres rykter på bygda.

Tror kanskje det er best å skifte nick snart å da kommer jeg til å gjøre det så anonymt som mulig.

Tror ikke jeg skal røpe nicket mitt nå heller jeg.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Det var synd! Dette er min store skrekk, at noen kjente skal finne ut hvem jeg er. Men jeg har ikke vært her så lenge. Hvor lenge har du vært her? Hvis du har vært her i flere år med samme nick, så er det jo veldig synd å måtte skifte

Skrevet

Vet vedkommende at du også er på DOL? Hvis ikke er det da ingen grunn til å bekymre seg, og hvis h*n vet det, la da bare være med å røpe nicket ditt.

Skrevet

Vet vedkommende at du også er på DOL? Hvis ikke er det da ingen grunn til å bekymre seg, og hvis h*n vet det, la da bare være med å røpe nicket ditt.

Jeg har skrevet så mye både om jobben og barna så hvis personen tar et søk så skal det ikke så mye til å finne ut at jeg er den personen denne personen tror,ikke stoler jeg på at denne personen holder tett om alt det jeg har skrevet på dol heller.

Skrevet

Det var synd! Dette er min store skrekk, at noen kjente skal finne ut hvem jeg er. Men jeg har ikke vært her så lenge. Hvor lenge har du vært her? Hvis du har vært her i flere år med samme nick, så er det jo veldig synd å måtte skifte

Ja jeg har vært her nesten daglig i flere år.

Skrevet

Jeg har selv opplevd å bli avslørt her inne, heldigvis ikke av en som flyr rundt og sladrer da, men jeg var ganske flau. Jeg har også opplevd å lese innlegg som jeg syns høres kjent ut og har lurt på om det er noen jeg kjenner, men jeg går aldri og spør dem da, det ville jo bare gjøre det pinlig for dem. For alt jeg vet kan det jo hende nabokjerringen er en av de faste her inne. Bryr meg i grunnen ikke så mye om det, tar jeg opp noe som er veldig privat hender jeg bruker et annet nick for anledningen.

Skrevet

Kanskje du bør skifte nick og for ettertiden benytte et anonymt nick hvis du skriver om sensible ting?

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Ja jeg har vært her nesten daglig i flere år.

synd å måtte bytte nick da! En får jo et forhold til de andre nickene, men jeg tror jeg heller ville vernet om privatlivet mitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...