Gå til innhold

hvor går grensen??

Anbefalte innlegg

Gjest nøffnøff

sikkert tusen før meg som har spurt om dette, men:

har et venneektepar på 25 år, og de virker som de har de kjempebra sammen. så hvis da gutten sender sms hvor han spør bestevennina om sex....han sender avogtil sms om de skal finne på noe, men vi har bare trodd det har vært fordi han er selskapsyk og ikke kjenner så mange andre her i byen..har ikke fått avklart enda om det er dårlig humor eller alvor, men hvis det skulle være alvor: hva i granskauen gjør man da??selv ville jeg svart: si ifra, han er mongo osvosv....men når man kjenner de godt vet at konsekvensene kan bli skilsmisse, miste bestevenninnen e.l så blir det liksom litt annerledes.....og si da at man lar være. så får de får de barn, etablerer seg skikkelig osv. så er han utro m noen andre, og hun får vite at du har mottatt slibrige sms om sex og ikke sagt ifra på et tidlig tidspunkt.....for et dilemma:( aaah...kan ikke gubben i det minste legge an på fremmede og ikke bestevenninna??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199767-hvor-g%C3%A5r-grensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville syntes dette var veldig ubehagelig!

For en dust!

Han må jo vite at dere er gode venninner og at du blir satt i en klemme.

Jeg ville nok først pratet med fyren for å se om dette var en spøk, men uansett er det en usedvanlig dum og umoden ting å gjøre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...