Gjest førstegangskjøper Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Er dette et seriøst og skikkelig firma?? http://www.efinans.no/ 0 Siter
nick Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Har ikke peiling, men generellt gir disse finansieringselskapene (mye) dårligere betingelser enn bankene. Gå til banken din. Dersom de ikke vil gi deg lån bør du kanskje revurdere om du skal ta lån overhodet. Du kommer ikke noe bedre ut ved å betale høyere rente et annet sted. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 De beste lånene får du i din vanlige bank. 0 Siter
flowy Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ja, det er det. En venn av meg fikk lån på kr 500000 gjennom banken, men når han gikk via efinans fikk han 900000. Efinans forhandler for deg, skaffer bedre betingelser og det beste av alt er at det er helt gratis! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg brukte et firma som var tilknyttet en megler, dette firmaet sjekket med de ulike bankene i området om jeg kunne få lån, altså slapp jeg å gjøre drittjobben selv. Det var grtais (om det var fordi jeg brukte deres megler vet jeg ikke) og jeg var veldig fornøyd! Super oppfølging og en egen saksbehandler som jeg kunne kontakte når som helst. 0 Siter
Gjest førstegangskjøper Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Har ikke peiling, men generellt gir disse finansieringselskapene (mye) dårligere betingelser enn bankene. Gå til banken din. Dersom de ikke vil gi deg lån bør du kanskje revurdere om du skal ta lån overhodet. Du kommer ikke noe bedre ut ved å betale høyere rente et annet sted. Jeg fikk forhåndsløfte om boliglån i fjor (fra sparebanker her på stedet), uten at det endte med boligkjøp. Da var lånebeløpet 2/3 av det jeg ønsker nå, egenkapitalen var 4/5. Til tross for at jeg har økt lånebeløpet såpass mye, ser det ut til at de månedlige utgiftene på lånet vil bli bare 3-400 kr høyere nå, hvis jeg bruker efinans. Så jeg lurte bare på om dette er for godt til å være sant? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg fikk forhåndsløfte om boliglån i fjor (fra sparebanker her på stedet), uten at det endte med boligkjøp. Da var lånebeløpet 2/3 av det jeg ønsker nå, egenkapitalen var 4/5. Til tross for at jeg har økt lånebeløpet såpass mye, ser det ut til at de månedlige utgiftene på lånet vil bli bare 3-400 kr høyere nå, hvis jeg bruker efinans. Så jeg lurte bare på om dette er for godt til å være sant? Efinans henter jo inn tilbud fra de vanlige bankene da. En av de beste rentene finner du hos bnp. Sjekk www.bnp.no. Å bruke megler for å få lån er vel ingen ulempe, de er gratis fordi de får betalt av bankene for å skaffe dem kunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.