Gå til innhold

Natusan - holiday skin

Gjest lurer jeg på i dag

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Er det noen som har prøvd den? Stemmer det, det de sier i reklamen? At huden blir gradvis brunere??

Skrevet

Ja, det stemmer faktisk! Men virkningen forsvinner fort når man slutter å bruke den.

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Ja, det stemmer faktisk! Men virkningen forsvinner fort når man slutter å bruke den.

FÅr man lett sjolder? Bruker du den hver gang du har dusjet?

Gjest papirtiger
Skrevet

Synes den stinker selvbruningskrem kombinert med lukten av Natusan fuktighetskrem (en lukt jeg hater). Så lukt på den før du kjøper, og husk at lukten bare blir sterkere når selvbruningen virker..

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Synes den stinker selvbruningskrem kombinert med lukten av Natusan fuktighetskrem (en lukt jeg hater). Så lukt på den før du kjøper, og husk at lukten bare blir sterkere når selvbruningen virker..

Usj usj. Ja, skal lukte på den først. Har jo egentlig en selvbruningskrem da,men den forsvinner så fort...men det gjør vel kanskje de fleste?

Skrevet

Jeg fikk mørkebrune knær... :o) Men den skrubbes lett bort om du bruker f.eks. hampvott i dusjen.

Skrevet

Jeg fikk litt brune albuer, men så er jeg ganske tørr, da. Ellers gikk det greit, uten skjolder :)

Skrevet

Ble litt for brun på albuene, men de er veldig tørre på meg, ellers gikk det greit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...