Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Er det noen som har prøvd den? Stemmer det, det de sier i reklamen? At huden blir gradvis brunere?? 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ja, det stemmer faktisk! Men virkningen forsvinner fort når man slutter å bruke den. 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Ja, det stemmer faktisk! Men virkningen forsvinner fort når man slutter å bruke den. FÅr man lett sjolder? Bruker du den hver gang du har dusjet? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Synes den stinker selvbruningskrem kombinert med lukten av Natusan fuktighetskrem (en lukt jeg hater). Så lukt på den før du kjøper, og husk at lukten bare blir sterkere når selvbruningen virker.. 0 Siter
Gjest lurer jeg på i dag Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Synes den stinker selvbruningskrem kombinert med lukten av Natusan fuktighetskrem (en lukt jeg hater). Så lukt på den før du kjøper, og husk at lukten bare blir sterkere når selvbruningen virker.. Usj usj. Ja, skal lukte på den først. Har jo egentlig en selvbruningskrem da,men den forsvinner så fort...men det gjør vel kanskje de fleste? 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 FÅr man lett sjolder? Bruker du den hver gang du har dusjet? Jeg fikk mørkebrune knær... ) Men den skrubbes lett bort om du bruker f.eks. hampvott i dusjen. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 FÅr man lett sjolder? Bruker du den hver gang du har dusjet? Jeg fikk litt brune albuer, men så er jeg ganske tørr, da. Ellers gikk det greit, uten skjolder 0 Siter
Gjest blame Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 FÅr man lett sjolder? Bruker du den hver gang du har dusjet? Ble litt for brun på albuene, men de er veldig tørre på meg, ellers gikk det greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.