Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Så skrutrekkeren er den med magnet? Ja, og nei. :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hehe..jeg er bare ikke vant til ordet skrutrekker =) Jeg tror jeg vokste opp med det ordet, jeg også. Men skriftlig korrekt (på bokmål), så heter det vel mer skrutrekker enn skrujern. "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 *ler sammen med deg* ;-) Sånne tullinger som Prozak har ikke mye å bidra med. "Sånne tullinger som Prozak har ikke mye å bidra med." Du, lille feigingen...hva har du bidratt med her, da? Jeg bidro med et svar til trådstarteren - kan du vise til noe liknende? Ikke gjemmer jeg meg bak "falske" nick heller. *ler* "............................................" 0 Siter
fyrlykt Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ja, og nei. :-) "....................................." Hvis man skal trekke en skrue må det vel være magnet- - - - - - - - eller en snor?? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hvis man skal trekke en skrue må det vel være magnet- - - - - - - - eller en snor?? Stemmer. Også kjent som "magnet(skru)trekker" eller "snor(skru)trekker". "........................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.