Gå til innhold

yrkesrettet atføring - innvilgelse ( håper på svar )

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 )

Jeg er under høyere utdanning og har fått innvilget yrkesrettet attføring.Men det fremgår ikke av brevet fra aetat om dette betyr at jeg vil motta støtte til til den utdanningen jeg nå har fullført 3 år av og har 1 1/2 år igjen av, eller om aetat mener jeg må avslutte utdanningen min for å begynne på et yresrettet kurs eller lignende. - Har noen erfaring med dette? Er det sansynslig at jeg vil kunne forvente å motta støtte til å fullføre utdanningen min?

2) Hvor mye vil jeg kunne forvente å motta i støtte om jeg kun tilfredstiller kravet til minstebeløpet?

Håper veldig at noen her kan gi meg et svar på dette?

Skrevet

Du vil sansynligvis få fortsette på den utdannelsen du holder på med som ditt attføringstiltak. Minste satsen på attføring er 3800 kr hver 14.dag

Gjest embaressed
Skrevet

Du vil sansynligvis få fortsette på den utdannelsen du holder på med som ditt attføringstiltak. Minste satsen på attføring er 3800 kr hver 14.dag

Unnskyld at jeg bryter inn i tråden her, men Saigon er disse 3800 før eller etter skatt?

Skrevet

Unnskyld at jeg bryter inn i tråden her, men Saigon er disse 3800 før eller etter skatt?

Det er etterskatt.

Skrevet

Minstesatsen for attføring er 420 kr dagen. Dersom du har barn er satsen 17 kr pr. barn, og så kommer skattetrekk i tillegg.

Skrevet

jeg lurer også på hvor lang tid det vil gå fra man får innvilget yrkesrettet attføring til man mottar økonomisk støtte fra aetat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...