Gå til innhold

Filmanbefaling: "Så som i himmelen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er så mange det. Skjønner at jeg tilhører mindretallet som ikke ble imponert av denne filmen. Synes bare den ble for lettvint liksom. Det skal mer dybde til før jeg virkelig lar meg imponere. Men det er vel ulikt hvordan en film slår an alt etter hvor mye man kjenner seg igjen i tematikken. Jeg syntes denne filmen som sagt ble klisjefylt....

Hva er det dere andre synes er så bra med den da?

Jeg syntes det var en fantastisk film, men dersom jeg skulle ha gjort rede for akkurat hva det var jeg likte ved den, så ville jeg ha måttet først se den mange flere ganger, og så skrevet en hel avhandling tror jeg.

Men hadde denne filmen vært spilt inn i Hollywood, så ville vel neppe hovedpersonen dø på slutten?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

9

• hare1365380455

8

• Aryane

8

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syntes det var en fantastisk film, men dersom jeg skulle ha gjort rede for akkurat hva det var jeg likte ved den, så ville jeg ha måttet først se den mange flere ganger, og så skrevet en hel avhandling tror jeg.

Men hadde denne filmen vært spilt inn i Hollywood, så ville vel neppe hovedpersonen dø på slutten?

Tusen takk.. nå gleder jeg meg ikke fullt så mye til å se den...

Skrevet

Huff, måtte du røpe det? Jeg har ikke sett filmen enda....

Gjest Dior femme
Skrevet

Nei, men det var jo veldig forutsigbart at han kom til å dø da....

Syntes personene ble for karikerte. De ble _for_ tydelige liksom. Og da blir det kjedelig synes jeg.

Skrevet

Tusen takk.. nå gleder jeg meg ikke fullt så mye til å se den...

Det burde stått i overskriften at hun skulle røpe noe...:(

Skrevet

Er den så bra :o) Hm, da har jeg noe å kose meg med i morra eller i overimorra.

Men ikke les noe KjerstiS og Dior femme skrev... De røper noe.

Skrevet

Nei, men det var jo veldig forutsigbart at han kom til å dø da....

Syntes personene ble for karikerte. De ble _for_ tydelige liksom. Og da blir det kjedelig synes jeg.

Tråden er en film_anbefaling_, ikke "hva syns dere om denne", og da var det der UTROLIG unødvendig, uansett hvor forutsigbart det var. Jeg leser sjeldent bakpå coverene en gang, fordi jeg ikke vil vite noe om hva som skal skje før jeg ser det selv.

Skrevet

Det burde stått i overskriften at hun skulle røpe noe...:(

Sånn skal man gjøre det.

Jeg har heller ikke sett filmen, og nå fikk jeg enda mindre lyst til å se den.

Skrevet

Sånn skal man gjøre det.

Jeg har heller ikke sett filmen, og nå fikk jeg enda mindre lyst til å se den.

Ja, det bør stå at man røper noe! Jeg hadde faktisk tenkt å se filmen, men det er kjedelig å vite noe om slutten.... Jaja.

Skrevet

Ja, det bør stå at man røper noe! Jeg hadde faktisk tenkt å se filmen, men det er kjedelig å vite noe om slutten.... Jaja.

Det er ikke alle som er så intelligente at de forstår at en ikke legger ut den slags informasjon i en filmanbefalingstråd.

Det er dessverre lite vi kan gjøre med andres intellekt.

Men filmer ser jo ikke noe god ut. Jeg har lest om den, diverse anmeldelser, sett trailer, osv.

Så det er sikkert ikke noe tap. :)

Skrevet

Og var du fornøyd? :)

Jepp, jeg har storkost meg med begge deler. Hvis man kan si at man koser seg med brothers of bands da.

Skrevet

piratebay

OK, det har jeg ikke hørt om, men prøver å laste det ned nå

Skrevet

piratebay

Jeg fant piratebay, men jeg skjønner ikke noe, hvordan går man frem?

Skrevet

Jeg fant piratebay, men jeg skjønner ikke noe, hvordan går man frem?

Jeg er ikke ekspert på dette altså men man søker etter filmen og så laster man ned torrentene. Kanskje man først må laste ned bitlord?

Jeg er helt blond altså, tror nok det er andre som kan gi en greiere forklaring :o)

Skrevet

Jeg er ikke ekspert på dette altså men man søker etter filmen og så laster man ned torrentene. Kanskje man først må laste ned bitlord?

Jeg er helt blond altså, tror nok det er andre som kan gi en greiere forklaring :o)

Jeg lastet ned Azureus, log nå ser det ut som det går, er litt blond jeg og når det gjelder sånt. Har du god erfaring med Piratebay? Blir kvaliteten på filmene bra?

Skrevet

Det er ikke alle som er så intelligente at de forstår at en ikke legger ut den slags informasjon i en filmanbefalingstråd.

Det er dessverre lite vi kan gjøre med andres intellekt.

Men filmer ser jo ikke noe god ut. Jeg har lest om den, diverse anmeldelser, sett trailer, osv.

Så det er sikkert ikke noe tap. :)

Du har nok rett. Jeg har nok av filmer jeg skulle ha sett så alikevel...:)

Skrevet

Jeg lastet ned Azureus, log nå ser det ut som det går, er litt blond jeg og når det gjelder sånt. Har du god erfaring med Piratebay? Blir kvaliteten på filmene bra?

Det er litt opp og ned. Jeg ser på dem og sletter dem og har tenkt å brenne ut de jeg synes er best.

Skrevet

Det er litt opp og ned. Jeg ser på dem og sletter dem og har tenkt å brenne ut de jeg synes er best.

Ser ut som den laster ned nå iallefall, så jeg får bare vente og se hvordan det går

Skrevet

Ser ut som den laster ned nå iallefall, så jeg får bare vente og se hvordan det går

Bra, min er snart ferdig og etter flisas utsagn har vi noe å glede oss til :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...