Gå til innhold

7. Oktober avsløres du i skattelistene

Anbefalte innlegg

Gjest Noen gjør alt for penger!
Skrevet

Snokedag number one, 7. Oktober! Da er vi alle slemme kikkere, men ingen innrømmer det.

Da skal jeg sjekke hvor mye denne hersens slekta mi har snyta til seg, ikke bare av offentlige goder(selv om de er friske som to fisker begge kvinnene), men også hvor mye penger som er flytta over til dem fra *arvekontoen*(det var en del sist).

Jeg er veldig dårlig av fysisk sykdom, og synes det er trist og tragisk at friske mennesker skal få lov å utnytte systemet slik som enkelte gjør.

Tenk på oss som er skikkelig syke, hvordan kan friske mennesker ha samvittighet????????

Vel, det skal bli greit å få en bekreftelse på mine mistanker 7. Oktober, nedtellingen har begynt.

Skrevet

Er det arv de ikke har rett til, som de har fått på bekostning av andre arvetagere?

Skrevet

Oj, står det i skattelistene at jeg er frisk, uten samvittighet og har sniket til meg arv og ellers er en lømmel? Hmm...

Eller hva var det du mente...?

Gjest svar fra meg
Skrevet

Er det arv de ikke har rett til, som de har fått på bekostning av andre arvetagere?

Det er det vanskelig å bevise så lenge det blir gitt som gaver. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, men det skal bli morsomt å se listene.

Skrevet

Det er det vanskelig å bevise så lenge det blir gitt som gaver. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, men det skal bli morsomt å se listene.

Forskudd på arv skal jo innberettes til skattemyndighetene, for at man skal slippe arveavgift.

Hvis det dreier seg om kontanter rett i handa, så vil jo ikke det fremgå av likninga.

Føler du de forbigått?

Gjest svar fra meg
Skrevet

Forskudd på arv skal jo innberettes til skattemyndighetene, for at man skal slippe arveavgift.

Hvis det dreier seg om kontanter rett i handa, så vil jo ikke det fremgå av likninga.

Føler du de forbigått?

Jeg føler meg ikke forbigått, jeg kunne aldri ha tenkt meg å gå frem på samme måten selv, da vil jeg heller være arveløs.

Dette er en lang historie jeg ikke kan legge ut her av personvernhensyn.

Noe av dette vil komme frem på ligningen via diverse krumspring. Artig å snoke i skattelistene,får litt underholdning der;-)

Gjest svar fra meg
Skrevet

Oj, står det i skattelistene at jeg er frisk, uten samvittighet og har sniket til meg arv og ellers er en lømmel? Hmm...

Eller hva var det du mente...?

Hihihi, det gjør det nok ikke nei. Jeg kjenner ikke deg og din historikk heller, så dine tall ville si meg nullniks.

Jeg tror jeg fjerner dette innlegget, jeg vil ikke virke like ekkel og usympatisk som Frp-erne i en annen tråd jeg leste her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...