Gå til innhold

Hvor får man kjøpt en skalpell?

Anbefalte innlegg

Gjest skal ta knekken på en vorte:)
Skrevet

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt en skalpell f.eks på apotek? Har en vorte som jeg må skjære bort og da er det bare skalpell som funker...

lalala1365380457
Skrevet

tror du får kjøpt på apotek ja. Fikk i allefall beskjed av hudlege om å gå på apotek og kjøpe skarp skjæreblad for å skjære bort død hud på fotvorte. Det han viste meg var et lite skjæreblad med kanskje 2-3cm langt skaft (sikkert sånn for å feste på en slags type håndtak)

Skrevet

Vi har det på biblioteket, såvidt jeg husker ble de kjøpt i en bokhandel.

lalala1365380457
Skrevet

Vi har det på biblioteket, såvidt jeg husker ble de kjøpt i en bokhandel.

skalpell i bokhandel? høh?! er det ikke papirkniv du tenker på? eller er jeg fjern nå? er ikke skalpell sånn som brukes til operasjoner da?

Skrevet

skalpell i bokhandel? høh?! er det ikke papirkniv du tenker på? eller er jeg fjern nå? er ikke skalpell sånn som brukes til operasjoner da?

Neida, jeg snakker om skalpell. :o) Vi bruker dem til å snitte opp f.eks. når vi skal reparere bøker. Har selv kjøpt det i bokhandel jeg.

lalala1365380457
Skrevet

Neida, jeg snakker om skalpell. :o) Vi bruker dem til å snitte opp f.eks. når vi skal reparere bøker. Har selv kjøpt det i bokhandel jeg.

høh =) så snodig..har jeg aldri sett, og sikkert aldri kommet til å tenke på engang, men sikkert kjekt da, regner med de er mye skarpere, og holder seg skarpe lengre, enn papirkniver :)

Skrevet

høh =) så snodig..har jeg aldri sett, og sikkert aldri kommet til å tenke på engang, men sikkert kjekt da, regner med de er mye skarpere, og holder seg skarpe lengre, enn papirkniver :)

Men de er mye mindre så de har andre bruksområder enn en papirkniv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...