Gå til innhold

De rødgrønne - 30 milloners-huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette har vært tema tidligere her?

Jeg får en flau smak i munnen av dette eiendomskjøpet på Bygdøy. Tror de pengene kunne vært bedre anvendt til eldreomsorg i Oslo Kommune, enn å bruke de til å utvide bademulighetene noen få uker pr år for vestkantfolk som liker å bade nakne.

Dette er feil signaler!

Skrevet

Det er god sosialistisk symbolpolitikk, og det er selvsagt viktigere enn noen sykehjemsplasser eller lignende.

Det er nok å se på reaksjonen i en annen tråd...heia-ropene sitter løst hos dolerne.

Gjest he, he, he, he
Skrevet

Skal bli spennende å se hva de skal bruke huset på eiendommen til!

Asylmottak må vel være et godt forslag.

Fint å se at skattepengene våre går til slike "fornuftige" ting.

Men det blir vel enkelt for de borgerlige å komme til makten om 4 år i allefall.

Skrevet

Skal bli spennende å se hva de skal bruke huset på eiendommen til!

Asylmottak må vel være et godt forslag.

Fint å se at skattepengene våre går til slike "fornuftige" ting.

Men det blir vel enkelt for de borgerlige å komme til makten om 4 år i allefall.

Fem-stjerners asylmottak med alle rettigheter kan sikkert la seg ordne..etter ytterligere noen titalls millioner.

De heteste tipsene går i retning av pissoar for trengende vestkantbadegjester.

Skrevet

Fem-stjerners asylmottak med alle rettigheter kan sikkert la seg ordne..etter ytterligere noen titalls millioner.

Med påbudt håndvask etter :-)

Gjest he, he, he, he
Skrevet

Litt av et hus å bruke til pissoar.

*lol

Skrevet

Litt av et hus å bruke til pissoar.

*lol

Eller kanskje tilholdssted for Sosialistiske Nudisters Forening.

Skrevet

Vel, dere har dere selv å takke; Det var DERE som stemte på DUSTENE slik at vi må slite med dustene i 4 år. Dette er desverre ikke den første blemma AP(-ekattene) & Co. gjør! - PS! Jeg stemte ikke rødgrønnt! *hrmf*

Gjest Kanskje uvitende
Skrevet

Men sånn som jeg har forstått det så er det snakk om å rive huset for så å bygge ett eller annet der vel? Kan jo hende det blir et flott alders-eller sykehjem der da? For selve huset var vel bare en forfallen rønne? Eller har jeg forstått helt feil??

Skrevet

Vel, dere har dere selv å takke; Det var DERE som stemte på DUSTENE slik at vi må slite med dustene i 4 år. Dette er desverre ikke den første blemma AP(-ekattene) & Co. gjør! - PS! Jeg stemte ikke rødgrønnt! *hrmf*

"dere"?? Gudskjelov har jeg aldri tatt i en rødgrønn stemmeseddel. Ikke med tang engang.

Skrevet

"dere"?? Gudskjelov har jeg aldri tatt i en rødgrønn stemmeseddel. Ikke med tang engang.

betryggende å høre at det fremdeles finnes noen med vett her :D

Skrevet

Men sånn som jeg har forstått det så er det snakk om å rive huset for så å bygge ett eller annet der vel? Kan jo hende det blir et flott alders-eller sykehjem der da? For selve huset var vel bare en forfallen rønne? Eller har jeg forstått helt feil??

Gosh! Tror du på Julenissen? Å tro at AP(-ekattene) bygger et alders- eller sykehjem der er det samme som å tro på Julenissen.

Skrevet

Gosh! Tror du på Julenissen? Å tro at AP(-ekattene) bygger et alders- eller sykehjem der er det samme som å tro på Julenissen.

Du verden. Det kaller man historieløst.

Skrevet

Du verden. Det kaller man historieløst.

De hundre meterne med strand (til 30 mill. kroner) endrer ikke det faktum at det sitter (hundrevis) av SP- og AP-ordførere rundt i landet som i sin næringsiver, fyller snaufjellet med ukledelige snobbehytter og strekker strandloven til det ytterste og vel så det.

Og da hjelper det lite med denne symbolgjerningen.

Skrevet

Jeg har da virkelig hørt at de hadde tenkt å bygge barnehage der.

Skrevet

De hundre meterne med strand (til 30 mill. kroner) endrer ikke det faktum at det sitter (hundrevis) av SP- og AP-ordførere rundt i landet som i sin næringsiver, fyller snaufjellet med ukledelige snobbehytter og strekker strandloven til det ytterste og vel så det.

Og da hjelper det lite med denne symbolgjerningen.

Hva sier du nå? At det generelt er et kjennetegn på partifeller av den påkomne regjeringen at de avføder det ene hyttepalasset etter det andre i nord og sør?

Og implisitt, at alle de snille som sokner til den blå/kristne koalisjonen ikke bygger hytter og i alle fall ikke hyttepalasser?

Eh...?

Skrevet

Hva sier du nå? At det generelt er et kjennetegn på partifeller av den påkomne regjeringen at de avføder det ene hyttepalasset etter det andre i nord og sør?

Og implisitt, at alle de snille som sokner til den blå/kristne koalisjonen ikke bygger hytter og i alle fall ikke hyttepalasser?

Eh...?

Som du vet er det kommunene som styrer utbygginger av hyttefelt og også skal etterleve strandlov etc.

De fleste vil sikkert ha hytta si på den fineste tomten, og det blir et politisk ansvar å forvalte fellesinteressene i denne sammenheng.

Men hytter betyr arbeid og arbeid betyr folk og skatt..og det blir for sterkt agn for ordførere/politikere både fra venster og høyre.

Det er et stort problem dette, spesielt i randsoner til nasjonalparkene og i strandsonen rundt om.

Det er her slaget om våre ville områder står, og ikke på Huk badestrand på Bygdøy.

Skrevet

Jeg har da virkelig hørt at de hadde tenkt å bygge barnehage der.

Dyr barnehage, huset er en rønne og skulle rives. Er behovet for barnehage på Bygdøy så stort at det forsvarer denne kostnaden? Skulle tro man kunne gitt andre, mer trengende, bydeler mange barnehageplasser for denne summen.

Gjest den likte jeg
Skrevet

Eller kanskje tilholdssted for Sosialistiske Nudisters Forening.

"Eller kanskje tilholdssted for Sosialistiske Nudisters Forening. "

Hahahaha !!! *applaus!* :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...