Gå til innhold

De rødgrønne - 30 milloners-huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Signalet er å ta strandsonene tilbake til allmennheten. Det er nok ikke bare vestkantfolk som bader på Huk :-) og det skal ikke bare være denne eiendommen som skal tilbake på statens hender.

Skrevet

Signalet er å ta strandsonene tilbake til allmennheten. Det er nok ikke bare vestkantfolk som bader på Huk :-) og det skal ikke bare være denne eiendommen som skal tilbake på statens hender.

Skal det monne noe når det gjelder sosialistenes kjøp, eller etterhvert konfiskering, av eiendommer som almenheten skal få tilgang til over det ganske land, så viser min enkle hoderegning at det vil koste minst 100 milliarder...

...drømmer du deg tilbake til et system for opphevelse av privat eiendomsrett som var "billigere", slik noen sosialistiske regimer valgte? Det ble mye blodsøl av det, men hensikten helliger vel midlet?

Skrevet

Skal det monne noe når det gjelder sosialistenes kjøp, eller etterhvert konfiskering, av eiendommer som almenheten skal få tilgang til over det ganske land, så viser min enkle hoderegning at det vil koste minst 100 milliarder...

...drømmer du deg tilbake til et system for opphevelse av privat eiendomsrett som var "billigere", slik noen sosialistiske regimer valgte? Det ble mye blodsøl av det, men hensikten helliger vel midlet?

...og så er vi tilbake til å stalinisere (en variant av hitling) en tråd...

".........................................."

Skrevet

Gosh! Tror du på Julenissen? Å tro at AP(-ekattene) bygger et alders- eller sykehjem der er det samme som å tro på Julenissen.

Fordi....?

"....................................."

Skrevet

Vel, dere har dere selv å takke; Det var DERE som stemte på DUSTENE slik at vi må slite med dustene i 4 år. Dette er desverre ikke den første blemma AP(-ekattene) & Co. gjør! - PS! Jeg stemte ikke rødgrønnt! *hrmf*

"Duh! Alle som mener noe annet enn meg er duster, esse!"

"..........................................."

Skrevet

Skal bli spennende å se hva de skal bruke huset på eiendommen til!

Asylmottak må vel være et godt forslag.

Fint å se at skattepengene våre går til slike "fornuftige" ting.

Men det blir vel enkelt for de borgerlige å komme til makten om 4 år i allefall.

Hvis jeg ikke husker feil, så ble kontoret til statsministeren pusset opp for 20 eller 30 mill. når Bondevik inntok "tronen" for første gang - altså mer eller mindre den samme summen. Det er kanskje en mye bedre måte å bruke "skattebetalernes penger" på?

"..........................................."

Skrevet

"Eller kanskje tilholdssted for Sosialistiske Nudisters Forening. "

Hahahaha !!! *applaus!* :-)

He-heh...maken til papegøye :-)

Prøv med "polly vil ha kjeks".

Skrevet

...og så er vi tilbake til å stalinisere (en variant av hitling) en tråd...

Årsaken til at norske sosialister vegrer seg for å ta 100% avstand fra Stalins velde, er at HVIS de tar avstand, så blir de automatisk konfrontert med tidligere tiders GODKJENNELSE, og det er en brysom del av sin historie som de selvfølgelig ikke vil vedstå seg.

Derfor har de valgt strategien "hold kjeft", slik at det dysses ned og ikke blir noe tema

Skrevet

Årsaken til at norske sosialister vegrer seg for å ta 100% avstand fra Stalins velde, er at HVIS de tar avstand, så blir de automatisk konfrontert med tidligere tiders GODKJENNELSE, og det er en brysom del av sin historie som de selvfølgelig ikke vil vedstå seg.

Derfor har de valgt strategien "hold kjeft", slik at det dysses ned og ikke blir noe tema

"Derfor har de valgt strategien "hold kjeft", slik at det dysses ned og ikke blir noe tema"

Det er da ingen god grunn for at høyreekstremistene skal anklage alle dgens sosialister for å være stalinister?

"............................................"

Skrevet

"Derfor har de valgt strategien "hold kjeft", slik at det dysses ned og ikke blir noe tema"

Det er da ingen god grunn for at høyreekstremistene skal anklage alle dgens sosialister for å være stalinister?

"............................................"

Jeg sikter vel mer til f eks SV/RV som PARTIER, kanskje i noe større grad enn den individuelle sosialist.

Hvis du putter liberalister i samme sekken som høyreekstreme, så trekker du det nok litt for langt.

Skrevet

Jeg sikter vel mer til f eks SV/RV som PARTIER, kanskje i noe større grad enn den individuelle sosialist.

Hvis du putter liberalister i samme sekken som høyreekstreme, så trekker du det nok litt for langt.

"Hvis du putter liberalister i samme sekken som høyreekstreme, så trekker du det nok litt for langt."

Det gjør jeg da ikke. Det er halvt spøkefullt at jeg kaller gripp og morsk og den gjengen for høyreekstremister - og det tror jeg også de er i stand til å skjønne. Det skulle bare mangle, all den tid jeg har blitt kalt for både nazist og marxist fordi jeg ikke aksepterer de enkle løsningene og konklusjonene som legges frem i mange sammenhenger.

"........................................."

Gjest den likte jeg (dvs. Gripps innlegg)
Skrevet

He-heh...maken til papegøye :-)

Prøv med "polly vil ha kjeks".

Du er bare misunnelig som ikke får applaus. Innleggene dine er nemlig ikke vettuge nok til det. :-D

Skrevet

Du er bare misunnelig som ikke får applaus. Innleggene dine er nemlig ikke vettuge nok til det. :-D

Prøv nå. Du klarer det sikkert. "polly...vil...ha...sukker".

En person som kommer med slike papegøyeutbrudd som deg bør være veldig forsiktig med å forsøke å omtale andres intelligens. Og jeg legger selvføglelig ikke et gram av vekt på hva en papegøye mener om meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...