lalala1365380457 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 huff..kom meg ikke på skolen idag, klarer liksom aldri å dra meg avgårde til forelesning på mandagsmorgen.. og så sitter jeg heller her og surfer enn å lese de siste 20 sidene om organisasjonskultur..jessjess..leser litt, men må tilbake hit etter en liten stund for å se om det har kommet noen interessante nye tråder..like før jeg begynner å vaske leiligheten isteden for å lese.. jajaja...hehe.. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er derfor jeg drar på skolen kl. 0830 hver dag, for ikke å finne på alt mulig annet hjemme. Men, ja. Jeg kjenner meg igjen lalala. Begynner å bli litt DRITTLEI av å studere her også. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Det er derfor jeg drar på skolen kl. 0830 hver dag, for ikke å finne på alt mulig annet hjemme. Men, ja. Jeg kjenner meg igjen lalala. Begynner å bli litt DRITTLEI av å studere her også. hehe =) godt å høre det er flere enn meg. i morgest sto jeg faktisk opp tidsnok og kledde på meg, spiste og var klar til å komme meg på skolen..men fant ut at jeg ikke orket alikavel, for jeg skulle være så utrolig effektiv med lesing hvis jeg ble hjemme..HOHO..... trenger så innmari en høstferie, men nei, det har man ikke på høyere utdanning..huff... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.