Gjest huffa Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Merkelig mange rasister og Frpére på et sted som skal fremme helse. Det er min oppfatning iallefall! Avspeiler dol virkeligheten(RL) så er jeg skremt. 0 Siter
Gjest der også Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ta deg en tur på Veggavisen til Nettavisen, så får du virkelig se mange rasister. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 I min tid på dol har jeg knapt sett en eneste rasist her. Stikk på VG Nett eller Aftenposten Nett hvis du vil se rasister. 0 Siter
benniie Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg stemte Frp , men er ikke nødvendigvis rasist av den grunn. Du må huske på at Frp har flere sider ved sin politikk en bare innvandringspolitikken. Den viktigste for meg er kriminalpolitikken og den gjelder like mye for nordmenn som for innvandrere. 0 Siter
gripp Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Morsomt med folk som er så fintfølgende og kjenslevare at de minner om persillekvaster. Men for all del; dette er jo et helseforum, hvori opptatt mental helse. BØH!! 0 Siter
Goliath Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Kanskje du kan linke (eller vise til) til ett eneste innlegg her på DOL som du mener er rasistisk formulert? Eller burde du kanskje skrevet noen innlegg om paranoia på et av de andre og dertil bedre egnede forum her inne? 0 Siter
Gjest mæmi Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg har motsatt inntrykk. Mange sosialister og innvandrervennlige folk her, ville jeg sagt 0 Siter
Sofline Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg har motsatt inntrykk. Mange sosialister og innvandrervennlige folk her, ville jeg sagt Enig... 0 Siter
Goliath Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg har motsatt inntrykk. Mange sosialister og innvandrervennlige folk her, ville jeg sagt Jeg også.... 0 Siter
Prozak Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hvem/hvor er disse "rassistene", da? Det er nok noen som litt vel nasjonalist-elskende, samtidig som andre er litt vel kulturnaive, men særlig mange rassister, nazister etc. er det neppe her. "..........................................." 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Tror på ingen måte at DOL gjenspeiler virkeligheten. Heldigvis nær sagt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 "Merkelig mange rasister og Frpére på et sted som skal fremme helse." De har vi ikke sett! Nevner du neger eller Frp her inne, så er du nærmest stemplet som rassist. Så da spørs det hva du legger i ordet rassist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.