Gå til innhold

mange rasister på dol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig mange rasister og Frpére på et sted som skal fremme helse.

Det er min oppfatning iallefall!

Avspeiler dol virkeligheten(RL) så er jeg skremt.

Gjest der også
Skrevet

Ta deg en tur på Veggavisen til Nettavisen, så får du virkelig se mange rasister.

Skrevet

I min tid på dol har jeg knapt sett en eneste rasist her.

Stikk på VG Nett eller Aftenposten Nett hvis du vil se rasister.

Skrevet

Jeg stemte Frp , men er ikke nødvendigvis rasist av den grunn.

Du må huske på at Frp har flere sider ved sin politikk en bare innvandringspolitikken. Den viktigste for meg er kriminalpolitikken og den gjelder like mye for nordmenn som for innvandrere.

Skrevet

Morsomt med folk som er så fintfølgende og kjenslevare at de minner om persillekvaster.

Men for all del; dette er jo et helseforum, hvori opptatt mental helse.

BØH!!

Skrevet

Kanskje du kan linke (eller vise til) til ett eneste innlegg her på DOL som du mener er rasistisk formulert?

Eller burde du kanskje skrevet noen innlegg om paranoia på et av de andre og dertil bedre egnede forum her inne?

Skrevet

Jeg har motsatt inntrykk. Mange sosialister og innvandrervennlige folk her, ville jeg sagt

Skrevet

Jeg har motsatt inntrykk. Mange sosialister og innvandrervennlige folk her, ville jeg sagt

Enig...

Skrevet

Jeg også....

Skrevet

Hvem/hvor er disse "rassistene", da? Det er nok noen som litt vel nasjonalist-elskende, samtidig som andre er litt vel kulturnaive, men særlig mange rassister, nazister etc. er det neppe her.

"..........................................."

Gjest papirtiger
Skrevet

Tror på ingen måte at DOL gjenspeiler virkeligheten. Heldigvis nær sagt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Merkelig mange rasister og Frpére på et sted som skal fremme helse."

De har vi ikke sett! :P

Nevner du neger eller Frp her inne, så er du nærmest stemplet som rassist. Så da spørs det hva du legger i ordet rassist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...