Gå til innhold

Illeluktende skjede etter sex

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått meg kjæreste og vi har sex ganske ofte. Men etterhvert så har det begynt å lukte fra skjeden min etter sex, gjerne etter to ganger med sex. Hva kan dette være? Har aldri vært plaget av dette før at det lukter nedentil. Jeg går på ppiller, så han bruker å komme inni meg, kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg har prøvd canesten mot sopp og melkesyre stikkpiller, men det virker ikke som de hjelper. Jeg prøver så godt jeg kan å gå på do etter sex og eventuelt vaske meg nedentil med asaan og da bruker det som oftes å hjelpe, men så snart vi har sex igjen så kommer lukten tilbake.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199956-illeluktende-skjede-etter-sex/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Må beklage at jeg ikke har noen råd til deg! men jeg tittet innom her nettop av at jeg plages av samme grunn som deg. Jeg plages også av dårlig lukt etter at vi har hatt sex der han har hatt utløsning i meg. I tilleg syns jeg at det renner mye utflod noen dager etter.. Dette merker jeg jo i og med at han reiser bort i ukedagene. Etter en ukers tid forsvinner lukta liksom, men det sliter fordi jeg nå går rundt og er hele tiden på vakt. Har prøvd alt av stikkpiller til kropsrensende urtemidler, men det hjelper ikke.

For å si det sånn, så er det akkurat som om det er han som bærer på noe bakterier som ikke skal være der. Jeg skal ihverfall kontakte legen og høre om det kan være tilfelle.. Skal maile deg om æ finner evt. løsning på problemet og håpe på at du også kan gi meg en tilbakemelding..?

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...