puttelull Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hva koster ei vaskehjelp i timen? Hun skal vaske hele huset (ca 380 kvm), inkl. 2 bad, 4 soverom, 2 stuer, stort kjøkken, 2 ganger, trapp, + tørke støv. Vi skal rydde slik som vi pleier å gjøre (det er "alltid" ryddig, men ikke alltid rent her i huset...) Noen som vet!? 0 Siter
puttelull Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Det ble litt for stort, det huset der!;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Vaskehjelpen hjemme hos oss får 200 kr for hver jobb, og den bruker hun to timer på. Stor stue, kjøkken, to bad, trapp og gang. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Vi har hatt vaskehjelper som har tatt 100 og 110 kroner per time (svart, selvsagt). Tror det er ganske vanlig at det ligger rundt der. (Så må dere bare bli enige om hvor lang tid det tar å komme over alt. Et hett tips er å være til stede første gangen for å se sammen med vaskeren selv hvor lang tid det tar. Vi har erfaring med folk som sa at det ville ta fire timer hjemme hos oss, men som faktisk brukte 2 t og 50 min. - og likevel tok seg betalt for 4 t.) 0 Siter
Speak Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg betalte 300,- pr. gang. Ho brukte ca. 2,5 timer. Har inntrykk av at 100,- pr. time er ganske vanlig. 0 Siter
puttelull Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Vi har hatt vaskehjelper som har tatt 100 og 110 kroner per time (svart, selvsagt). Tror det er ganske vanlig at det ligger rundt der. (Så må dere bare bli enige om hvor lang tid det tar å komme over alt. Et hett tips er å være til stede første gangen for å se sammen med vaskeren selv hvor lang tid det tar. Vi har erfaring med folk som sa at det ville ta fire timer hjemme hos oss, men som faktisk brukte 2 t og 50 min. - og likevel tok seg betalt for 4 t.) Det var et godt tips, ja! burde vel være mulig å få til det! Takk skal du ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.