Gå til innhold

vaskehjelp- pris pr.time

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster ei vaskehjelp i timen?

Hun skal vaske hele huset (ca 380 kvm), inkl. 2 bad, 4 soverom, 2 stuer, stort kjøkken, 2 ganger, trapp, + tørke støv. Vi skal rydde slik som vi pleier å gjøre (det er "alltid" ryddig, men ikke alltid rent her i huset...)

Noen som vet!?

Skrevet

Vaskehjelpen hjemme hos oss får 200 kr for hver jobb, og den bruker hun to timer på. Stor stue, kjøkken, to bad, trapp og gang.

Skrevet

Vi har hatt vaskehjelper som har tatt 100 og 110 kroner per time (svart, selvsagt).

Tror det er ganske vanlig at det ligger rundt der. (Så må dere bare bli enige om hvor lang tid det tar å komme over alt. Et hett tips er å være til stede første gangen for å se sammen med vaskeren selv hvor lang tid det tar. Vi har erfaring med folk som sa at det ville ta fire timer hjemme hos oss, men som faktisk brukte 2 t og 50 min. - og likevel tok seg betalt for 4 t.)

Skrevet

Jeg betalte 300,- pr. gang. Ho brukte ca. 2,5 timer. Har inntrykk av at 100,- pr. time er ganske vanlig.

Skrevet

Vi har hatt vaskehjelper som har tatt 100 og 110 kroner per time (svart, selvsagt).

Tror det er ganske vanlig at det ligger rundt der. (Så må dere bare bli enige om hvor lang tid det tar å komme over alt. Et hett tips er å være til stede første gangen for å se sammen med vaskeren selv hvor lang tid det tar. Vi har erfaring med folk som sa at det ville ta fire timer hjemme hos oss, men som faktisk brukte 2 t og 50 min. - og likevel tok seg betalt for 4 t.)

Det var et godt tips, ja! burde vel være mulig å få til det!

Takk skal du ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...