Gjest nerd på søking Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Skal finne frem til ulike definisjoner av internasjonalisering... Men jeg finner ingen jeg. Noen som kan hjelpe? Kom gjerne med din egen! 0 Siter
collins Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 En bedrift som av tradisjon har vært rettet mot det norske markedet, og med produksjon eller virksomhet kun i Norge, men som etablerer seg i utlandet for å nå et større marked, eller en billigere produksjon, kan vi si internasjonaliserer seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Internasjonalisering av språket? At man importerer stadig flere internasjonale termer og ord, f.eks. "........................................." 0 Siter
kulisse Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Begrepet har jeg sett mest knyttet til internasjonal handel. Og selskaper som vokser ved å gå ut over eget hjemlands markeder. Se http://en.wikipedia.org/wiki/Internationalization#Relation_to_globalization 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.