astridny Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hei. Er det noen dolere som har en veldig god eplekake som ikke blir lav? De oppskriftene som jeg har får jeg bare lave kaker. Takk for svar. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det vil jeg også gjerne ha! Jeg har en oppskrift, den blir ikke lav, men den skiller seg.. Vet ikke hva jeg gjør galt, men det flyter masse fett på den. Derfor vet jeg ikke hvor oppskriften er... Vil ha en ny oppskrift som virker! -Også for for sånne som meg. 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det vil jeg også gjerne ha! Jeg har en oppskrift, den blir ikke lav, men den skiller seg.. Vet ikke hva jeg gjør galt, men det flyter masse fett på den. Derfor vet jeg ikke hvor oppskriften er... Vil ha en ny oppskrift som virker! -Også for for sånne som meg. De derre ferdigpakkene med muffins kan også brukes til eplekake!! Og jeg fikk masse skryt av den, var kjempegod og høy og fin:o) Og, ikke minst veldig enkel! Prøv den, garantert suksess:o) 0 Siter
Speak Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 3 egg + 1 dl sukker hvispes til eggedosis. 50 gram smør, 1 dl melk, 4,5 dl mel og 3 ts bakepulver. Masse epleskiver dyttes ned i kaka (ganske tett med ganske tynne skiver). Sukker og kanel på toppen. Alt vispes sammen og stekes i 180-200 grader i ca. 30 minutter. Hvor høy kaka blir er jo avhengig av hvor stor form du bruker. Jeg bruker en liten rund form. Serveres varm med is. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.