trollstorm Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 når jeg og kjæresten min nar sex hender det ofte at etter en stund får jeg vondt i underlivet, og det svir. det har kommet de siste månedene, og jeg vet ikke hva det kan være. noen som vet hva det kanskje kan være? 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det skjer med meg hvis vi bare bruker glidemiddel, og ikke tar oss tid til å la meg bli naturlig våt... 0 Siter
trollstorm Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Det skjer med meg hvis vi bare bruker glidemiddel, og ikke tar oss tid til å la meg bli naturlig våt... men det skjer med meg selv om jeg er naturlig våt, og vi bruker ikke glidemiddel. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 men det skjer med meg selv om jeg er naturlig våt, og vi bruker ikke glidemiddel. Hm.. har du byttet såpe i underlivet rundt da det startet? 0 Siter
trollstorm Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Hm.. har du byttet såpe i underlivet rundt da det startet? nei 0 Siter
kvinnen20 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 er det bare rundt åpningen av vagina, eller er det "ellers"? 0 Siter
trollstorm Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 er det bare rundt åpningen av vagina, eller er det "ellers"? det er egentlig begge deler. får så vondt at jeg ikke vil røre på meg på en liten stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.