Gå til innhold

sviende vondt under og etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg og kjæresten min nar sex hender det ofte at etter en stund får jeg vondt i underlivet, og det svir. det har kommet de siste månedene, og jeg vet ikke hva det kan være. noen som vet hva det kanskje kan være?

Skrevet

Det skjer med meg hvis vi bare bruker glidemiddel, og ikke tar oss tid til å la meg bli naturlig våt...

Skrevet

Det skjer med meg hvis vi bare bruker glidemiddel, og ikke tar oss tid til å la meg bli naturlig våt...

men det skjer med meg selv om jeg er naturlig våt, og vi bruker ikke glidemiddel.

Skrevet

men det skjer med meg selv om jeg er naturlig våt, og vi bruker ikke glidemiddel.

Hm.. har du byttet såpe i underlivet rundt da det startet?

Skrevet

Hm.. har du byttet såpe i underlivet rundt da det startet?

nei

Skrevet

er det bare rundt åpningen av vagina, eller er det "ellers"?

Skrevet

er det bare rundt åpningen av vagina, eller er det "ellers"?

det er egentlig begge deler. får så vondt at jeg ikke vil røre på meg på en liten stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...