Gå til innhold

Sudoku - noe for deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp innsett at Sudoku er et fenomen det snakkes og skrives mye om for tida.Inntil i går visste jeg ikke hva det var engang...

Har sjekket ut noen nettsider på dette, men ser ikke ut som om det er noe for meg, nei.

Er dette veldig populært nå og er jeg helt uttafor som ikke driver med det ??!

Skrevet

Jeg er hekta! Skjønte ingenting de første gangene jeg så det. Men så så jeg på at noen andre løste dem, og plutselig skjønte jeg hvordan man skulle gjøre det.

Og nå - vel, det går nok noen timer i uka på å løse Sudoku ja. Greit å være hjemme med baby i magen...

Skrevet

Tja...dersom du ikke hadde -hørt- om det før i går, så vil jeg nok påstå at du har vært temmelig sløv, ja ;) Men å gidde å sette seg inn i det nok til å skjønne reglene, det blir noe annet. Selv om det virker som om utrolig mange gjør det også.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Jeg oppdaget det i forrige uke, og det er faktisk ganske gøy. Det tok litt tid før jeg fant ut teknikken, men når jeg først fant ut av det - løsnet det. Det er nok ikke noe jeg kommer til å bruke all min tid på fremover, men det er fin avveksling fra kryssord eller pc-kabal.

Skrevet

Tar alle brettene jeg kommer over jeg. Gøy! Selv de vanskeligste, selv om man da må bruke blyant og viskelær flittig.

laguna1365380434
Skrevet

Det er veldig populært ja, men personlig blir jeg sprø av det,fordi jeg blir manisk og MÅ løse ferdig, samtidig som jeg ikke synes det er veldig gøy,og det er dønn asosialt.

:-)

Skrevet

Var veldig hekta til å begynne med, men det har avtatt noe. Et par stykker om dagen blir det nok.

Fin avveksling til kryssord.

Skrevet

Det er ikke min greie - jeg klarer simpelthen ikke å bli engasjert.

Puzzle express på icanal, derimot... ;o)

Skrevet

Mange henger seg på alt som er nytt og synes det er kjempefestlig! Mennesket er jo planetens største apekatt. Begynner en følger nesten alle de andre etter. For egen del synes jeg et godt gammeldags kryssord er mye mer underholdende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...