vilde Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Barna fikk Robotene på DVD idag. På coveret står det at det er norsk, dansk, islandsk og engelsk tale og tekst, men det kommer bare engelsk tale. Det kommer ingen meny før filmen hvor jeg kan velge språk, og ingen tekst når jeg trykker på subtitle på fjernkontrollen. Jeg skjønner ingenting. Noen som har filmen, eller andre som kan hjelpe? 5-åringen vil gjerne forstå hva de sier :-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 prøv å høyreklikke når du er inne i filmen, da kommer det opp en meny. se om du da kommer til et tekstvalg... 0 Siter
vilde Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 prøv å høyreklikke når du er inne i filmen, da kommer det opp en meny. se om du da kommer til et tekstvalg... Jeg ser den på tv'n, ikke PC'n hvis det var det du mente... :-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg ser den på tv'n, ikke PC'n hvis det var det du mente... :-) ok, jeg har dvd-spiller på pc'n derfor tenkte jeg slik.. hm.. teksten burde jo komme frem. Er det sone2 på dvd'en? 0 Siter
vilde Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 ok, jeg har dvd-spiller på pc'n derfor tenkte jeg slik.. hm.. teksten burde jo komme frem. Er det sone2 på dvd'en? Det vet jeg ikke... Hvordan finner jeg ut det da? 0 Siter
citoyen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Har du en audio-knapp på fjernkontrollen? 0 Siter
vilde Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Har du en audio-knapp på fjernkontrollen? Ja, har prøvd å trykke på den, men ingenting skjer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Gå på Setup i hovedmenyen. Det er ikke alltid det går å skifte språk mens filmen går. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Gå på Setup i hovedmenyen. Det er ikke alltid det går å skifte språk mens filmen går. Men i de tilfellene pleier det vel å være en meny før filmen hvor man kan velge språk? Det var ikke det i dette tilfellet sier innsender. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Men i de tilfellene pleier det vel å være en meny før filmen hvor man kan velge språk? Det var ikke det i dette tilfellet sier innsender. Det varierer. Enten kommer det opp en sånn meny hvor man velger "Norsk", "Engelsk", "Dansk", osv, eller så kommer man direkte inn på hovedmenyen hvor man selv må gå inn på oppsettet og velge derfra. Men jeg har selv vært borti litt vriene filmer, så det er mulig man må lete litt. Det vanlige er dog at man velger dette via "Oppsett". 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 ok, jeg har dvd-spiller på pc'n derfor tenkte jeg slik.. hm.. teksten burde jo komme frem. Er det sone2 på dvd'en? Er det norsk versjon er den sone 2. Prøv å gå inn i meny og forandre språk der. Her hos oss startet den automatisk med norsk tale. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.