Gå til innhold

Barbering igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her som barberer lårene?

Jeg var så dum å begynne med dette når jeg var gravid, feit og bleik:o) Og nå, nå er det jo like stivt og jævlig der som på leggene!!! Jeg angrer så innmari...

Tør aldri gå med bikini eller shorts, viser meg ikke for mannen min i trusa og hater bena mine!!!

Hva skal jeg gjøre da, etter en dag er det stive skjeggstubber og det er alltid røde nupper. Huff og æsj, noen med gode råd?

Syns ikke jeg får til slik voksing heller og laser har jeg ikke råd til, desverre!

Er det bare meg som har det sånn?

Skrevet

Nei barbere lårene har jeg aldri gjort, trenger man det da? Har ikke noe særlig hår på lårene jeg da, bare usynlig dun i så fall...

Skrevet

Var like dum som deg, måtte velge mellom lange svarte hår eller stubber. Løsningen ble nappemaskin (epilator). Vondt med en gang, men du venner deg til det. Ingen stubber og ved gjentatt bruk blir det færre og færre hår.

Skrevet

Kjøp varmvoks og bruk dette når hårene har grodd litt. Vinteren er jo en ypperlig tid.

Ved voksing vil jo ikke hårene bli så stive ytterst (er jo ikke kappet av)

Ellers kan du gjøre det i en salong. Vil tro at etter 2-3 omganger med voks så er det OK igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...