Gå til innhold

Når man melder..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

at man har burdag I DAG, og mener halvliter..Får man nødvendigvis pakke da?

Det har jeg nemlig ikke penger til, men jeg har tilå komme bort å ta en skål..Og han kan få klem &bursdagssang..

Er det kosher å komme bort (på en bar..) uten pakke under armen?

:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Det er sikkert en klem han _vil_ ha. så...

laguna1365380434
Skrevet

Det er sikkert en klem han _vil_ ha. så...

DET kan han få..:-) Men presang må utsettes, jeg har 50lapp i lomma,og det er akkurat en øl det..(og en sørgelig presang,om jeg prioriterte den fremfor øllen min..;-))

Skrevet

DET kan han få..:-) Men presang må utsettes, jeg har 50lapp i lomma,og det er akkurat en øl det..(og en sørgelig presang,om jeg prioriterte den fremfor øllen min..;-))

Bare si det som det er du, at du dessverre er blakk bortsett fra til akkurat en øl, men at du gjerne vil få gitt han en bursdagsklem! Han setter sikkert stor pris på bare at du kommer!

Skrevet

Enig med han som ingen lurer.

Han er ute etter en klem. Den uspekulerte jævelen! :)

Neida, men dette med gaver er oppskrytt. Vi er da voksne mennesker, og forventer ikke gaver bare fordi vi har bursdag. Det er noen å skåle med vi vil ha! :)

Tror det bare er fisefine kjerringer som vræler dersom de ikke får gave. De og unger.

Skrevet

Klart det er greit...

Det viktigste er at du kan komme bort, helt på sparket, og tar en øl med bursdagsbarnet... Det er gave nok det...

Skrevet

Har ikke du vært i dette dilemmaet tidligere? Hva er det med dine venner som ikke kan melde fra innen rimelig tid? :)

Skrevet

Jeg hadde ikke forventet presang da ihvertfall. Hadde syntes det var bra med en bursdagsklem, og noen å skåle med og danse med og ha det gøy på nattklubb sammen med utover natta!

hehe :)

Skrevet

Da kommer man uten pakke :o)

I hvert fall har ikke vi pakke med i slike tilfelle men river gjerne i en drink til bursdagsbarnet. Men er du blakk, river du i en neste gang du ser ham i steden.

Skrevet

Nei, dukk for all del ikke opp på bar med en pakke under armen. Da er det bedre å strippe for han ;-) he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...