Gjest M.Angelica Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei du! Har dere/han begynt å jobbe mye i det siste? Stress på jobb eller lignende? Det kan jo ha innvirkningen på sex-lysten, at han rett og slett ikke har overskuddet.. =) Bare en tanke.. Man kan nesten ikke skylde på p-piller i dette tilfellet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1418615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Hei du! Har dere/han begynt å jobbe mye i det siste? Stress på jobb eller lignende? Det kan jo ha innvirkningen på sex-lysten, at han rett og slett ikke har overskuddet.. =) Bare en tanke.. Man kan nesten ikke skylde på p-piller i dette tilfellet takker så mye for svar! han er halvdau når han kommer hjem fra jobb av og til. i tillegg jobber han nattevakt annenhver helg. har tenkt mye på det, siden da vi var på ferie i fire uker i sommer, hadde vi sex som før... håper det bare er noe så uskyldig faktisk, så leste jeg en gang for lenge siden at det var forskning som viste at mennesker også skilte ut visse "feromoner" (er det ikke feromoner det heter...det som maur og bier bl.a. skiller ut?). uansett, mente disse forskerne at vi hadde to forskjellige "hormonelle dufter", og hvis to mennesker matchet, ble disse to ekstra tiltrekket av hverandre. problemet var bare når kvinnen begyndte på p-piller. da skiftet denne kvinnen som regel "duft", og paret blir ikke lengre like tiltrekket av hverandre. så om det nå hadde vært sånn at forskerene hadde rett, kunne jeg vel ha prøvd å skylde på p-pillene hihi takker igjen for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1419207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Da skal du nok se at det er en periode som går over! =) takk. godt å få litt støtte ihvertfall dette er jo veldig slitende, og jeg blir så trist når jeg ikke får høre det jeg vil høre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1419213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lengter ofte etter sex Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Innlegget er akkurat som mitt forhold til min samboer. Vi koser oss slik dere gjør. Sex hadde vi mye av i begynnelsen. Etter et par år ble det mindre, og slik er det nå også etter 10 år. Samboeren min (som er mann) har sjelden eller aldri lyst på sex. Han ønsker ikke snakke om det heller, så jeg lar være. Men gjett om savnet etter sex er der for meg. Prøver å overse følelsene mine der. Jeg er også svært glad i han, og ønsker ingen annen. Men skal jeg være ærlig vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å holde ut i lengden med dette problemet, jeg får nesten aldri tilfredstilt mine lyster. De få gangene (toppen 1 gang per mnd) føler jeg nesten som det er en plikt fra han, så likevekten er dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1419268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Innlegget er akkurat som mitt forhold til min samboer. Vi koser oss slik dere gjør. Sex hadde vi mye av i begynnelsen. Etter et par år ble det mindre, og slik er det nå også etter 10 år. Samboeren min (som er mann) har sjelden eller aldri lyst på sex. Han ønsker ikke snakke om det heller, så jeg lar være. Men gjett om savnet etter sex er der for meg. Prøver å overse følelsene mine der. Jeg er også svært glad i han, og ønsker ingen annen. Men skal jeg være ærlig vet jeg ikke om jeg noen gang kommer til å holde ut i lengden med dette problemet, jeg får nesten aldri tilfredstilt mine lyster. De få gangene (toppen 1 gang per mnd) føler jeg nesten som det er en plikt fra han, så likevekten er dårlig. takker for svar. (njæ, det er nok ikke helt likt. min kjære har vært tydelig på at jeg ikke må tro at han føler det som plikt de få gangene vi har sex). jeg forstår helt hvordan du har det. men jeg tror faktisk det er vanskelig for menn generelt å prate om slikt. trist at det skal være sånn. på sin måte er det jo nesten litt trist at vi har det så godt sammen, da kan vi jo ikke gå fra hverandre heller du får ha lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1419291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 takker så mye for svar! han er halvdau når han kommer hjem fra jobb av og til. i tillegg jobber han nattevakt annenhver helg. har tenkt mye på det, siden da vi var på ferie i fire uker i sommer, hadde vi sex som før... håper det bare er noe så uskyldig faktisk, så leste jeg en gang for lenge siden at det var forskning som viste at mennesker også skilte ut visse "feromoner" (er det ikke feromoner det heter...det som maur og bier bl.a. skiller ut?). uansett, mente disse forskerne at vi hadde to forskjellige "hormonelle dufter", og hvis to mennesker matchet, ble disse to ekstra tiltrekket av hverandre. problemet var bare når kvinnen begyndte på p-piller. da skiftet denne kvinnen som regel "duft", og paret blir ikke lengre like tiltrekket av hverandre. så om det nå hadde vært sånn at forskerene hadde rett, kunne jeg vel ha prøvd å skylde på p-pillene hihi takker igjen for svar Jeg kan bare prate for min egen del, men merker at etter at jeg har begynt i full jobb så har sexlysten gått en "smule" ned.. Når jeg har ferie er alt som normalt igjen. Så hvis han har det som meg, så vet jeg hvordan han har det. Og det har iallfall ingenting med følelsene for den andre å gjøre =) Vi får bytte type hihi 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1419971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinnen20 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg kan bare prate for min egen del, men merker at etter at jeg har begynt i full jobb så har sexlysten gått en "smule" ned.. Når jeg har ferie er alt som normalt igjen. Så hvis han har det som meg, så vet jeg hvordan han har det. Og det har iallfall ingenting med følelsene for den andre å gjøre =) Vi får bytte type hihi hihi takk så mye. setter sånn pris på positive svar (og helt klart også konstruktive negative, men de gjør meg ikke så gla). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200023-kan-dette-v%C3%A6re-begyndelsen-p%C3%A5-slutten/page/2/#findComment-1420265 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.