Gå til innhold

fremmed dametruse forts.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

7

• morsan

3

• Nikki

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Har aldri sett NOEN kaste klærne sine på gulvet, og spesielt undertøy blir pakket omhyggelig i skapet..

Tror de aller fleste damer har litt sperrer om å la brukte truser ligge fremme..

Enig!

Trusene legges omhyggelig ned i bagen - slik at den ikke synes selv om bagen er åpen! :-)

ser det er mange teorier her om hvordan denne trusa kan ha kommet dit på helt uskyldig måte.

Men hvor mye har du vurdert sannsynligheten for at "worst case" er tilfelle?

Jeg mener, finnes det noen gode annledninger hvor han kan ha hatt med seg en dame hjem??

Har du vært bortreist i det siste?

Eller jobbet mye på tider hvor han har vært alene hjemme?

I hvilken grad har du oversikt over hva han foretar seg når dere ikke er sammen?

Så kan du heller bruke eliminerings-metoden når du vurderer om du vil tro ham eller ikke!

Hvis denne stammer fra en one- night-stand, må det mest sannsynlig ha foregått nattestid etter en kveld på byen eller en fest. Som du selvfølgelig ikke var med på!

Har det vært noen anledninger der i det siste??

Videre må det evt. ha skjedd i deres hjem, da sjansen ellers er svært liten for at truse skulle fulgt med ham hjem!

Ergo kan ikke du ha kommet hjem iløpet av den natten han var ute.

Har det vært noen slike anledninger i det siste??

Kan det ha skjedd på dagtid??

Isåfall har han nok et mere "fast" forhold siden sexen da trolig er avtalt på forhånd.

Han må da ha hatt anledning til å opparbeide et slags forhold til denne dama i forkant. Enten gjennom jobb/intereser eller internett?!

Har du lagt merke til noe ved hans handlinger / oppførsel i forkant, som tyder på dette??

Hvis du kan svare nei på disse spørsmålene Så er det stor sjans for at du kan tro ham.

Men at han reagerer såpass rolig, trenger ikke bety noe i seg selv.

Hvis han er "skyldig" kan han jo likevel ha tenkt ut på forhånd hva han skal si hvis han skulle bli "fersket."

Men jeg har ingen konklusjon på hva som er mest trolig i dette tilfellet.

Du kjenner både ham, og helheten i hverdagen/forholdet deres best selv.

Så du får gjøre en sannsynlighets vurdering, og ellers stole på magefølelsen din.

Lykke til!

Nå har jeg lest litt her :-)

Min erfaring med damer er at de gjemmer trusene sine veldig godt, i alle fall de brukte. De forsvarer ungene, seg selv, den skitne underbuksa, også kanskje mannen ;-)

Men en annen kan jo ha mistet sin nye opp i din bag? Eller den brukte, og da ville ikke jeg sagt noe, tror jeg. Alt for flaut å be en annen hente den brukte trusa ut av bagen sin ;-)

Legger samboeren din undertøy inn i skapet ditt?

Har du oversikt når du vasker undertøy, eller dytter du bare en bylt inn i maskinen, sånn at du ikke merker om det er noe fremmed der?

Jeg fikk undertøy fra naboen da vi hadde fellesvaskeri. Da var det han som både hentet og la inn ;-)

Enig!

Trusene legges omhyggelig ned i bagen - slik at den ikke synes selv om bagen er åpen! :-)

"Trusene legges omhyggelig ned i bagen - slik at den ikke synes selv om bagen er åpen! :-) "

Stemmer det. :)

Men i guttegarderober er det helt annerledes. Der slenges det gjerne klær på gulvet, halvveis på benken, over andre ting osv...

Annonse

Om mannen din virkelig har fått en brukt dametruse inn i huset og opp i din undertøysskuff grunnet utroskap, må han jo være stokk dum.

Er han ikke stokk dum; så er det ingen vits i å bruke mer tid til å tenke på denne trusa; annet enn som et av livets pussige små mysterier man trolig aldri får vite svaret på.

Gjest schnachtswürde

"Trusene legges omhyggelig ned i bagen - slik at den ikke synes selv om bagen er åpen! :-) "

Stemmer det. :)

Men i guttegarderober er det helt annerledes. Der slenges det gjerne klær på gulvet, halvveis på benken, over andre ting osv...

Da tar du alle gutter over en kam, men de fortjener det, alle sammen.

He he, jeg bodde engang i en blokk med fellesvaskeri i kjelleren. Plutselig var en fremmed manne-truse i vasken min. Kjæresten lurte litt på hvor den kom fra. Den var ikke hans.

Den eneste forklaringen må vel ha vært at den lå igjen i vaskemaskina fra før da jeg puttet inn min vask.

Vel, rare ting kan skje. Som noen andre påpeker, kan den ha blitt med fra treningsstudio og liknende.

Og tenk etter, har han hatt noen anledning til å ha med seg damer hjem (og til sengs) i det siste? Har du vært bortreist?

Gjest schnachtswürde

Nei nei, ikke alle gjør det. Men det er noen som gjør det, og det ser man i guttegarderobene.

JOjO.

Kollektivt ansvar.

Menn er rotete, vimsete, ureinslige, og alt som kan være usympatisk. Så er det opp til dem selv enkeltvis å bevise det motsatte.

En og en popper ut og innvilges immunitet og så når de har gjort jobben går de tilbake til massen.

JOjO.

Kollektivt ansvar.

Menn er rotete, vimsete, ureinslige, og alt som kan være usympatisk. Så er det opp til dem selv enkeltvis å bevise det motsatte.

En og en popper ut og innvilges immunitet og så når de har gjort jobben går de tilbake til massen.

"Menn er rotete, vimsete, ureinslige, og alt som kan være usympatisk. Så er det opp til dem selv enkeltvis å bevise det motsatte."

Men herregud da! *oppgitt*

Jeg har da aldri sagt at menn er sånn!

Det jeg sa var at i en guttegarderobe så ser man ofte at det ligger klær halvveis fra benken, på gulvet, slengt oppå ting osv. Jeg sier IKKE at alle gjør det, og jeg sier heller ikke at alle menn er sånn og sånn.

Jeg vet veldig godt at mange, om ikke de fleste, ikke slenger klærne rundt sånn. Men noen gjør det, ikke alle.

Det jeg sier er at det med å se klær slengt tilfeldig ned er noe man ser i en guttegarderobe. Og sjeldnere i jentegarderober. Selv om det nok skjer der også.

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. Det blir jeg provosert av!

Gjest schnachtswürde

"Menn er rotete, vimsete, ureinslige, og alt som kan være usympatisk. Så er det opp til dem selv enkeltvis å bevise det motsatte."

Men herregud da! *oppgitt*

Jeg har da aldri sagt at menn er sånn!

Det jeg sa var at i en guttegarderobe så ser man ofte at det ligger klær halvveis fra benken, på gulvet, slengt oppå ting osv. Jeg sier IKKE at alle gjør det, og jeg sier heller ikke at alle menn er sånn og sånn.

Jeg vet veldig godt at mange, om ikke de fleste, ikke slenger klærne rundt sånn. Men noen gjør det, ikke alle.

Det jeg sier er at det med å se klær slengt tilfeldig ned er noe man ser i en guttegarderobe. Og sjeldnere i jentegarderober. Selv om det nok skjer der også.

Ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. Det blir jeg provosert av!

*Flire*

Jeg håper du skjønte at det var et forsøk på å erte.

En renholder på en videregående skole sa at grisene besøkte jentedoen, ikke guttedoen.

De mest oppgitte mødre jeg kjenner er mødre til mest jenter.

Men kanskje det tåles mer fra gutter?

Jeg tror jenter er mer i opposisjon til sin mor.

Annonse

*Flire*

Jeg håper du skjønte at det var et forsøk på å erte.

En renholder på en videregående skole sa at grisene besøkte jentedoen, ikke guttedoen.

De mest oppgitte mødre jeg kjenner er mødre til mest jenter.

Men kanskje det tåles mer fra gutter?

Jeg tror jenter er mer i opposisjon til sin mor.

Jeg skjønner ikke hva du vil fram til.

Hm...kanskje jeg er treig idag. Men jeg skjønner virkelig ikke hva du prøver å få til her.

Du ville erte? På hvilken måte? Isåfall var det en måte jeg ikke skjønte.

Samma kan det være. Sikkert ikke gøy å erte når mottaker (les:meg) ikke skjønner at du erter engang...

;-p

Gjest schnachtswürde

Jeg skjønner ikke hva du vil fram til.

Hm...kanskje jeg er treig idag. Men jeg skjønner virkelig ikke hva du prøver å få til her.

Du ville erte? På hvilken måte? Isåfall var det en måte jeg ikke skjønte.

Samma kan det være. Sikkert ikke gøy å erte når mottaker (les:meg) ikke skjønner at du erter engang...

;-p

Det kalles "raljering" etter min mening, det er ikke noe fast holdepunkt, du bare griper tak i det du føler for og "river kjeft" på det. River av deg det som falle deg inn.

Jeg lurer på om det fins noen som kaster tastaturet rundt i rommet i irritasjon over noen ord fra en anonym skribent?

Her om dagen måtte jeg forsvare mitt kjønn og frasi meg ansvaret for hva en haug folk av mitt kjønn foretar seg. Jeg skjønner ikke at jeg skal være nødt til det.

Det kalles "raljering" etter min mening, det er ikke noe fast holdepunkt, du bare griper tak i det du føler for og "river kjeft" på det. River av deg det som falle deg inn.

Jeg lurer på om det fins noen som kaster tastaturet rundt i rommet i irritasjon over noen ord fra en anonym skribent?

Her om dagen måtte jeg forsvare mitt kjønn og frasi meg ansvaret for hva en haug folk av mitt kjønn foretar seg. Jeg skjønner ikke at jeg skal være nødt til det.

hm, ok. :)

Jeg blir litt satt ut når jeg ikke skjønner noen sammenheng i det jeg leser, og hvis jeg i tillegg føler at jeg blir ilagt meninger jeg ikke har - så blir jeg dritforbanna. *vræl*

hehe men jeg er blid nå altså :)

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=raljere&bokmaal=S%f8k+i+Bokm%e5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Gjest schnachtswürde

Jeg blir litt satt ut når jeg ikke skjønner noen sammenheng i det jeg leser, og hvis jeg i tillegg føler at jeg blir ilagt meninger jeg ikke har - så blir jeg dritforbanna. *vræl*

Følelsemenneske?

Gjest schnachtswürde

Eksempel:

"og det ser man i guttegarderobene"

Akkurat som det var typisk for gutter.

"guttegarderobene", hva setter du foran:

"alle", "de fleste", "mange", "noen", "halvparten" osv.

Vi må ha dokumentasjon må skjønne.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...