Gå til innhold

underlivsplager

Anbefalte innlegg

cecili1365380906

Hei!Helt siden en sydentur i sommmer har jeg hatt hyppig og vond vannlating samt betennelsessmerter som kommer og går. Jeg har mistenkt egglederbetennelse, men legen fant kun symtomer på blærekatarr som jeg fikk antibiotika for.I tillegg har jeg tatt ut en gammel spiral og skiftet til mini-piller, alt med håp om at smertene skulle gi seg. Men det gjør de ikke.

Jeg må på do og tisse med smerter midt under en hyggelig middag (har aldri skjedd meg før) - har en brennende og vond og tung følelse i underlivet, samt kynnere i høyre side som plutselig drar seg til, nesten som tannpine.

Jeg er 45 og single etter et samlivsbrudd, har prøvd både sex og ikke ha sex, har også et massasjeapparat for å få orgasme... (det skulle jo liksom hjelpe med sex, sier legene)

men det blir ikke bra verken med eller uten. Må vel gå tilbake til legen - men hva sier jeg når de svarer at det intet feiler meg.

Dette har ødelagt mitt sosial liv siden i sommer. Jeg merker at jeg er så redd at jeg spenner meg, så nå har jeg også vondt i rumpe og lår - stiv og støl.

Jeg er ellers ung og flott, trener, spsier sunt og i god form.

Takkjnemlig for svar.

Hilsen ulykkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200034-underlivsplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...