Gjest vet du hvor ungdommen din er? Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Nå har jeg nettopp kommet over et par gutter som satt i balbingen vi har i nærområdet å der satt de å tente på fullt av avispapir! Jeg snakket rolig til dem og spurte litt om grunnen for at de gjorde sånn,fikk til svar at de hadde funnet alt dette papiret og ville liksom få det vekk å det ved å fyre det opp! Hva er det som rører seg oppi hodet på disse barna da? De sa de skjønnte at det ikke var så lurt likevel og lovte å slutte. Likevel ringte jeg politiet når jeg kom hjem for å få de til å kjøre seg en tur å sjekke at de virkelig hadde avsluttet. Tenker med skrekk å gru på hvis barna hadde funnet en nedbrent ballbinge i morgen tidlig, de fant tross alt skolen sin nedbrent en morgen også så vi trenger ikke mer brann nå. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hva er en balbinge...? *airhead* Ballbinge=en slags "innhegning" hvor man spiller fotball. Altså gjerdet inn, med fotballmål osv. 0 Siter
carma Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Ballbinge=en slags "innhegning" hvor man spiller fotball. Altså gjerdet inn, med fotballmål osv. Aah... takk :-) 0 Siter
Gjest vet du hvor ungdommen din er? Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hvis du hadde lest hele innlegget mitt så hadde du nok funnet ut det selv,pirke,pirke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.