LisaDora Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Innlegget som jeg skrev om kjæresten min var seriøst. Han hadde vegret seg ved å ta kontakt med meg pga. at han var syk, gjemt seg bort til han forsto at det gikk ikke an. Han sliter med overdimensjonerte skyld- og skamfølelser. Jeg var desperat da jeg skrev innlegget, og ble lei meg da noen fleipet med det. Hvordan dette blir vet jeg ingenting om,, og har ikke særlig lyst å la noen le av det. Litt hårsår i dag. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Så det var du bebba, som begynte krangle med NHD på pms innlegget mitt? Jeg kunne tenke meg det. Har du studert medisin også nå da? Hva er det du ikke kan? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Så det var du bebba, som begynte krangle med NHD på pms innlegget mitt? Jeg kunne tenke meg det. Har du studert medisin også nå da? Hva er det du ikke kan? Du svarte vel på feil sted her. Jeg har diskutert med NHD en eller annen gang, men kan ikke huske at det var din tråd. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du svarte vel på feil sted her. Jeg har diskutert med NHD en eller annen gang, men kan ikke huske at det var din tråd. Svært som du roter og svært så raskt du svarte på dette innlegget. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Svært som du roter og svært så raskt du svarte på dette innlegget. Er det noe rart at jeg svarer når jeg sitter ved datamaskinen? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Svært som du roter og svært så raskt du svarte på dette innlegget. Jeg sitter ikke på jobben, men ligger i senga og har derfor god tid. Ikke har jeg drukket i dag heller;) 0 Siter
Freya Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg sitter ikke på jobben, men ligger i senga og har derfor god tid. Ikke har jeg drukket i dag heller;) At dere gidder... Blir dere aldri lei? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 At dere gidder... Blir dere aldri lei? Nei jeg bruker dette som tidsfordriv, men jeg innrømmer at jeg er litt lei meg på vegne av LisaDora. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Nei jeg bruker dette som tidsfordriv, men jeg innrømmer at jeg er litt lei meg på vegne av LisaDora. Det er fullt mulig å bruke DOL som tidsfordriv uten å måtte finne på alskens tull & tøys, med påfølgende sutring når det går litt for langt. 0 Siter
Freya Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er fullt mulig å bruke DOL som tidsfordriv uten å måtte finne på alskens tull & tøys, med påfølgende sutring når det går litt for langt. Det er noen som ikke skjønner det, da vet du... 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 At dere gidder... Blir dere aldri lei? Jeg har jo nettopp kommet på da. 0 Siter
Gjest veldig seriøs nå Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ikke prat for mye med han på telefonen, husk du kan bli gravid. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Det er fullt mulig å bruke DOL som tidsfordriv uten å måtte finne på alskens tull & tøys, med påfølgende sutring når det går litt for langt. Hvem er det som sutrer her? Tror du skal definere ordet for deg selv først og siden kan du forklare det for meg. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hvem er det som sutrer her? Tror du skal definere ordet for deg selv først og siden kan du forklare det for meg. Trodde du hadde bedre norskkunnskaper enn som så. Men om du vil ha forklaring på ordet sutre, så finner du det her: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=sutre&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Trodde du hadde bedre norskkunnskaper enn som så. Men om du vil ha forklaring på ordet sutre, så finner du det her: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=sutre&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Jeg har ikke høreapparatene mine og hører ingen klynk. Tror nok at du kan være enig i at jeg har gode norskkunnskaper tatt i betraktning at jeg var godt voksen da jeg flyttet hit. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ikke prat for mye med han på telefonen, husk du kan bli gravid. Hun vet sikkert i motsetning til deg at hvis hun bruker prevensjon så blir hun ikke gravid. 0 Siter
Freya Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg har jo nettopp kommet på da. Jo, men du legger deg jo alltid etter bebba for å krangle, ikke bare i denne tråden. 0 Siter
red Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hun vet sikkert i motsetning til deg at hvis hun bruker prevensjon så blir hun ikke gravid. Litt tricky med prevansjon over telefonen kanskje ? Safe-telesex. Det er greier det ! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jo, men du legger deg jo alltid etter bebba for å krangle, ikke bare i denne tråden. Du forstår jo at hun mener at jeg lar henne gjøre det;) 0 Siter
Gjest trallalalala Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 At dere gidder... Blir dere aldri lei? Enig. En gjeng kvinnfolk med kollektiv PMS....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.