Gå til innhold

Innlegget mitt var seriøst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegget som jeg skrev om kjæresten min var seriøst. Han hadde vegret seg ved å ta kontakt med meg pga. at han var syk, gjemt seg bort til han forsto at det gikk ikke an. Han sliter med overdimensjonerte skyld- og skamfølelser.

Jeg var desperat da jeg skrev innlegget, og ble lei meg da noen fleipet med det. Hvordan dette blir vet jeg ingenting om,, og har ikke særlig lyst å la noen le av det. Litt hårsår i dag.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

5

• Gemini

3

• petrine

2

• LisaDora

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så det var du bebba, som begynte krangle med NHD på pms innlegget mitt?

Jeg kunne tenke meg det.

Har du studert medisin også nå da?

Hva er det du ikke kan?

Skrevet

Så det var du bebba, som begynte krangle med NHD på pms innlegget mitt?

Jeg kunne tenke meg det.

Har du studert medisin også nå da?

Hva er det du ikke kan?

Du svarte vel på feil sted her. Jeg har diskutert med NHD en eller annen gang, men kan ikke huske at det var din tråd.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du svarte vel på feil sted her. Jeg har diskutert med NHD en eller annen gang, men kan ikke huske at det var din tråd.

Svært som du roter og svært så raskt du svarte på dette innlegget.

Skrevet

Er det noe rart at jeg svarer når jeg sitter ved datamaskinen?

Skrevet

Jeg sitter ikke på jobben, men ligger i senga og har derfor god tid. Ikke har jeg drukket i dag heller;)

Skrevet

Jeg sitter ikke på jobben, men ligger i senga og har derfor god tid. Ikke har jeg drukket i dag heller;)

At dere gidder... Blir dere aldri lei?

Skrevet

Nei jeg bruker dette som tidsfordriv, men jeg innrømmer at jeg er litt lei meg på vegne av LisaDora.

Skrevet

Nei jeg bruker dette som tidsfordriv, men jeg innrømmer at jeg er litt lei meg på vegne av LisaDora.

Det er fullt mulig å bruke DOL som tidsfordriv uten å måtte finne på alskens tull & tøys, med påfølgende sutring når det går litt for langt.

Skrevet

Det er fullt mulig å bruke DOL som tidsfordriv uten å måtte finne på alskens tull & tøys, med påfølgende sutring når det går litt for langt.

Det er noen som ikke skjønner det, da vet du... :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har jo nettopp kommet på da.

Gjest veldig seriøs nå
Skrevet

Ikke prat for mye med han på telefonen, husk du kan bli gravid.

Skrevet

Hvem er det som sutrer her? Tror du skal definere ordet for deg selv først og siden kan du forklare det for meg.

Skrevet

Ikke prat for mye med han på telefonen, husk du kan bli gravid.

Hun vet sikkert i motsetning til deg at hvis hun bruker prevensjon så blir hun ikke gravid.

Skrevet

Jeg har jo nettopp kommet på da.

Jo, men du legger deg jo alltid etter bebba for å krangle, ikke bare i denne tråden.

Skrevet

Hun vet sikkert i motsetning til deg at hvis hun bruker prevensjon så blir hun ikke gravid.

Litt tricky med prevansjon over telefonen kanskje ?

Safe-telesex. Det er greier det !

Skrevet

Jo, men du legger deg jo alltid etter bebba for å krangle, ikke bare i denne tråden.

Du forstår jo at hun mener at jeg lar henne gjøre det;)

Gjest trallalalala
Skrevet

Enig. En gjeng kvinnfolk med kollektiv PMS.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...