Gå til innhold

Noen som har peiling på data her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke, så jeg trenger litt hjelp.

Vanligvis når jeg trykker på en link f.eks i en tråd her på Dol, så åpnes siden som er linket til i ett nytt vindu.

Men det gjør det ikke nå :-(

Men åpnes i det vinduet der jeg har Dol

Ikke kan jeg ha flere sider på internett oppe samtidig heller.

Noen som skjønte dette?

Hvordan kan jeg få det fikset?

Har jeg vært borti en tast eller noe nå, som jeg ikke skulle være borti ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du fikser det - men du kan hvertfall høyreklikke på linken og velge "åpne i nytt vindu" om ikke annet :)

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du fikser det - men du kan hvertfall høyreklikke på linken og velge "åpne i nytt vindu" om ikke annet :)

Ok, takk.

Da prøver jeg inntil videre.

He he, blir jo helt satt jo, når ting ikke funker som normalt.

Skrevet

Buhu!

Det funket ikke det heller, det bare åpnet seg i det vinduet som linken lå i.

Skrevet

Buhu!

Da har du definitivt gjort noe galt - skal teste litt og se om jeg finner ut av det :)

Skrevet

Buhu!

Ser ingen umiddelbar løsning, forhåpentlig er det noen mer kompetent her inne på dette enn meg :)

Skrevet

Ser ingen umiddelbar løsning, forhåpentlig er det noen mer kompetent her inne på dette enn meg :)

Takk for at du prøvde iallefall :-)

Får håpe det kommer en reddendes doler og vet råd ;-)

Skrevet

Takk for at du prøvde iallefall :-)

Får håpe det kommer en reddendes doler og vet råd ;-)

Har du prøvd å restarte maskinen?

Skrevet

Nope. Det burde jeg jo ha tenkt på, he he, mange små dataproblem som fikses med en restart ;-)

Skal gjøre det med en gang, selv om det innebærer ett par minutter uten mitt nærvær på dol ;-)

Skrevet

Det funket ikke og restarte maskina.

Nå lukker vinduet seg hele tiden også.

Arg!

Men jeg tror problemet ligger i Eksplorer, nå bruker jeg Mozilla og nå fungerer det.

Skrevet

Det funket ikke og restarte maskina.

Nå lukker vinduet seg hele tiden også.

Arg!

Men jeg tror problemet ligger i Eksplorer, nå bruker jeg Mozilla og nå fungerer det.

Explorer er noe dritt. Her på jobb har jeg ikke noe valg, men hjemme foretrekker jeg som regel Opera. Av og til Firefox eller Explorer dersom sidene ikke oppfører seg i Opera.

Skrevet

Explorer er noe dritt. Her på jobb har jeg ikke noe valg, men hjemme foretrekker jeg som regel Opera. Av og til Firefox eller Explorer dersom sidene ikke oppfører seg i Opera.

Kanskje jeg rett og slett skal slutte og bruke IE, men gammel vane vond og vende ;-)

Skrevet

Nope. Det burde jeg jo ha tenkt på, he he, mange små dataproblem som fikses med en restart ;-)

Skal gjøre det med en gang, selv om det innebærer ett par minutter uten mitt nærvær på dol ;-)

Jeg har Internet Explorer, men linkene her på DOL åpner seg alltid i et nytt vindu.

På en annen side der jeg vanker, får jeg opp linken i det vindue jeg er. Men det er planlagt da de lagde siden.

Skrevet

Jeg har Internet Explorer, men linkene her på DOL åpner seg alltid i et nytt vindu.

På en annen side der jeg vanker, får jeg opp linken i det vindue jeg er. Men det er planlagt da de lagde siden.

Hele Eksplorer er på bærtur. Siden lukker seg nesten med en gang etter den er åpnet.

Gav opp jeg, bruker Firefox nå.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Hele Eksplorer er på bærtur. Siden lukker seg nesten med en gang etter den er åpnet.

Gav opp jeg, bruker Firefox nå.

Browser hijack. Det er et verktøy inne i Microsoft AntiSpyware.

Skrevet

Browser hijack. Det er et verktøy inne i Microsoft AntiSpyware.

Og hvor finner jeg det da?

Øh, som sagt, har ikke så mye peiling jeg *smile pent*

Skrevet

trykk på shift knappen når du skal åpne et nytt vindu. Da kommer det opp ved siden av

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...