Gjest Persille Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hæ? Vet ikke om jeg skjønte hva du mente. Det jeg mente var at om motparten hadde omsorgsretten, og med vilje saboterte noe så viktig som en av foreldrenes bryllup, så ville nok det vært en del av punktene (er det så ille så er det sikker flere ting) som jeg ville tatt med som argument i en omsorgssak for å få overført omsorgen til meg. Det var rent hypotetisk. Nå har jeg omsorgen i vårt tilfelle, og ga avkall på litt av min ferie med barna for at de skulle få være sammen med pappa da han giftet seg. Jada, skjønte det. Og jeg hadde selvfølgelig ikke gjort dette Men; om jeg hadde fått vite på "gaten" at eksen skulle gifte seg, og på faen bestilte ferie i samme tidsrom - betalte og informerte ham om at vi skulle på ferie da, og han så laget et stort nummer av at jeg drar på ferie når han skulle gifte seg *trekker pusten* SÅ skulle jeg klart å bortforklare det med at han ikke kan komme å si det ETTER at jeg har bestilt ferie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200120-hvor-mye-trenger-en-ex-%C3%A5-vite/page/3/#findComment-1421426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva trenger hun å vite. Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Plikt og plikt.... Plikt har dere vel ikke - men av hensyn til godt videre samarbeid, så synes jeg faktisk hun bør være blant de første som får vite. Tross alt skal din samboer og hans eks ha et samarbeid mange år frem i tid, og det er gunstig for alle parter at det forløper så godt som mulig. Jeg hadde blitt skikkelig forbannet om jeg via bekjente helt tilfeldig fikk høre at faren til datteren min skulle gifte seg. Sånne ting kan han fortelle meg selv - og det angår tross alt barnet vårt også. Hvis du leser tillegget mitt, så vil du se at hun er av typen som aldri gir oss noe info. Selvfølgelig er det greit for oss å gjøer det så har vi alt på vårt rene, men jeg er så lei av at hun skal vite alt som omhandler oss, men når vi spør om noe som angår de: f.eks hva de skal gjøre i ferien, får vi bare beskjed om å spørre barnet i etterkant hva hun har gjort... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/200120-hvor-mye-trenger-en-ex-%C3%A5-vite/page/3/#findComment-1426149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.