megstine Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 hei! er 18 år og vil begynne med p-piller. jeg lurer på om jeg kan begynne med p-piller når som helst, eller må jeg begynne ved første dag av menstruasjonen? dersom jeg begynner uten å ha menstruasjon, hvilke piller skal jeg da begynne med? Jeg tar Trionetta. 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du begynner med første gule(? - ikke de som hører til mensenuka) pillen på brettet, første dag du har menstrusjon. 0 Siter
Jeg er ei høne Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hvis du begynner utenom mensen, bare på en hvilken som helst dag må du vente med å ha ubeskyttet sex i 8 dager. Dersom du begynner den dagen du får mensen er du sikker fra første da (men er kanskje ikke så stas å ha sex mens du har mensen. det er selvfølgelig opp til deg selv:) Uansett når du velger å begynne skal du ta den første pillen på brettet. Men alt dette står vel i bruksanvisningen på pillene. Bruker trionetta selv, og tror jeg en gang i tiden leste meg frem der... Lykke til;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.