Gå til innhold

Noen gode erfaringer med dildo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lille rosinen

Min er rosa og heter g-ormen eller noe sånt. Tror den er helt grei. Eller, egentlig, så syns jeg den er litt stor jeg da... Hadde faktisk foretrukket en som er litt tynnere, men det er nå meg det da. Vet ikke om det er så mange som deler det med meg.

Jeg har bare brukt den sammen med kjæresten min, og da har den vibreringen vært litt overflødig. Det som er godt er når han stimulerer g-punktet med den, tror jeg... Men, den er som sagt litt stor da... Foretrekker å ha kjæresten min der inne jeg :-)

Har stjernetegnvib'en og den er en koselig kompis. :o) Men nå har den fått en venn der nede i kofferten, nemlig denne:

http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=941

Den er så lekker, ja, rent ut sagt pen! :o) Den gir meg vel egentlig ikke det helt store hva vagnialorgasmer angår, men er jeg litt tålmodig så gir den meg klitorisorgasmer som slenger meg i veggen! Vel verdt sine 199,-!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...