Gå til innhold

Hvor finner man "prinsen"??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm.. det lurer jeg og på.. her om dagen .. i butikken var det en skikkelig kjekk fyr.. vi sto i hver vår kasse samtidig, titta litt på hverandre, smilte litt.. og når vi kom ut.. tror du ikke vi sto parkert snute mot snute.. i lik bil!! Haha, i sånne situasjoner kunne jeg ønske jeg var litt tøffere:)

Venter spent på svar!

Tror ikke kjekke, snille og greie mannfolk samles på et sted.

Vi er overalt.

Men på butikken? Hvorfor i herrejemenis navn skal du sjekke opp noen akkurat på butikken?

Hvis du absolutt skal gjøre det vet jeg i hvert fall hvordan du bør gå fram:

Ta f.eks. en pakke kjøttkaker, sikt deg inn på mannebeinet du vil legge an på, og spør fyren om han har smakt den typen kjøttkaker og dertil om de gjør seg for en singel og enslig (her må du understreke at du er enslig og ikke ensom - det er veldig viktig!) kvinne i sin beste alder. Oppnår du kontakt ber du ham om å anbefale en saus til de respektive kjøttkakene, så poteter, eventuelle grønnsaker og en knallgod saus (her kan du også spørre om han kanskje har en oppskrift på en saus du ikke får kjøpt i butikken. På den måten får han et solid inntrykk av deg som en dreven matkjenner).

Du må naturligvis ikke bruke opp tiden hans, han er meget mulig en travel mann som ikke orker å shoppe for lenge, som mannfolk flest, så hvis han gjør tegn til å gå får du bare følge etter den staute karen rundt i butikken mens du får ut av ham hva slags tilbehør som gjør seg til den pakka med kjøttkaker, en pakke du naturligvis holder så nære ansiktet hans som mulig, det er jo veldig viktig at han ser kjøttkakene skikkelig, og dermed unngår den pinlige feilen det alltid er å anbefale sauser, poteter og grønnsaker til en annen type kjøttkaker enn den du holder et grepa tak i og finner ytterst delikat.

Du kan naturligvis gjøre det samme med fisk (ikke pizza, han kan få feil inntrykk av deg dersom du bruker poteter til pizza).

Det viktigste er at du følger spørsmåls- og bevegelsesprosedyren beskrevet over til punkt og prikke.

Til slutt spør du naturligvis om han vil hjelpe deg å lage kjøttkakene hjemme hos deg.

Lykke til!

Tror ikke kjekke, snille og greie mannfolk samles på et sted.

Vi er overalt.

Men på butikken? Hvorfor i herrejemenis navn skal du sjekke opp noen akkurat på butikken?

Hvis du absolutt skal gjøre det vet jeg i hvert fall hvordan du bør gå fram:

Ta f.eks. en pakke kjøttkaker, sikt deg inn på mannebeinet du vil legge an på, og spør fyren om han har smakt den typen kjøttkaker og dertil om de gjør seg for en singel og enslig (her må du understreke at du er enslig og ikke ensom - det er veldig viktig!) kvinne i sin beste alder. Oppnår du kontakt ber du ham om å anbefale en saus til de respektive kjøttkakene, så poteter, eventuelle grønnsaker og en knallgod saus (her kan du også spørre om han kanskje har en oppskrift på en saus du ikke får kjøpt i butikken. På den måten får han et solid inntrykk av deg som en dreven matkjenner).

Du må naturligvis ikke bruke opp tiden hans, han er meget mulig en travel mann som ikke orker å shoppe for lenge, som mannfolk flest, så hvis han gjør tegn til å gå får du bare følge etter den staute karen rundt i butikken mens du får ut av ham hva slags tilbehør som gjør seg til den pakka med kjøttkaker, en pakke du naturligvis holder så nære ansiktet hans som mulig, det er jo veldig viktig at han ser kjøttkakene skikkelig, og dermed unngår den pinlige feilen det alltid er å anbefale sauser, poteter og grønnsaker til en annen type kjøttkaker enn den du holder et grepa tak i og finner ytterst delikat.

Du kan naturligvis gjøre det samme med fisk (ikke pizza, han kan få feil inntrykk av deg dersom du bruker poteter til pizza).

Det viktigste er at du følger spørsmåls- og bevegelsesprosedyren beskrevet over til punkt og prikke.

Til slutt spør du naturligvis om han vil hjelpe deg å lage kjøttkakene hjemme hos deg.

Lykke til!

Du er søt da! :o) Det verste er at i en litt mer begrenset form er det jo en fullt ut brukbar sjekkemetode...

Som SDD sier finnes de vel overalt, men at de er vanskelig å finne er helt sant. For de skal jo ikke bare være snille, det må jo også være kjemi.

Jeg jobber på en så og so kvinnearbeidsplass, de eneste guttene er alt for unge til meg. Går også lite ut på byen, har heller ikke sansen for slik sjekking uansett.

Hva med nettvenn, Blink etc. Fin måte å bli kjent med nye folk. Evt treningssenter, jeg ser mange kjekke menn på Sats, men jeg trener kun i aerobic salen, men sikkert lurt å spinne eller trene styrke, det er der mennene er.

Annonse

Gjest Snowqueen

Har ikke lest alle de andre svarene du har fått.

Men to gode råd:

- begynn med en form for en fritidsaktivitet du liker. Der vil man treffe noen med samme interesse. Eller meld deg på et dansekurs eller noe.

Om du liker skog og mark er Turistforeningen et fint sted, de har masse flotte turer osv.

- Internett !

Men vær selektiv og ikke la deg blende av all slags smiger, for det er det mye av der...

På butikken?

Fruktdisken vil jeg tro kan være et fint sted. Man tumler tilfeldigvis borti samme svulmende epler og rødmer omkapp med grøden.

Eller ferskvaredisken. 'Mmmmm, denne osten er nydelig, passer sikkert sammen med en fyldig Bourdeax. Høsten har jammen kommet, brrr... kaldt om kveldene.'

Kassekøen, kanskje? God strategi fordres for å komme akkurat foran objektet slik at h*n kan studere deg bakfra. Så gjelder det å komme på noen gode koblingsreplikker over hans biffer og hennes dessert. Pass på at du ikke kjøper kulørt lesestoff den dagen.

Men hvorfor butikken? Har du sett deg ut noen som rusler rundt med handlevogna? Er handlevognsinnholdet av type single?

hmm.. det lurer jeg og på.. her om dagen .. i butikken var det en skikkelig kjekk fyr.. vi sto i hver vår kasse samtidig, titta litt på hverandre, smilte litt.. og når vi kom ut.. tror du ikke vi sto parkert snute mot snute.. i lik bil!! Haha, i sånne situasjoner kunne jeg ønske jeg var litt tøffere:)

Venter spent på svar!

wow

Gjest anonymdennegang

Jeg fant min på nettet, faktisk på en chat.

Jeg kunne like gjerne truffet ham på butikken, på byen, på trening eller kansje til og med hos felles bekjente. Men da vet jeg jo ikke om vi ville funnet tonen på samme måten. Og det vil jeg jo heller aldri få vite.

Butikken må jo være et greit sted å ta kontakt, det finnes alltid noe man kan spørre om ("vet du hvor man finner oliven?") og man kan kikke på hverandre tvers over frysedisken.

Lykke til.

Gjest schnachtswürde

I korpsstyret. Her i området er det reine orgien med partnerbytte i fleng.

Åsså i lokalpolitikken, mange eventyr der. Du trenger ikke vite det døyt om politikk. Finner du ingen i FrP, så prøv SV. Du blir tatt i mot med åpne armer.

Jeg fant min på nettet, faktisk på en chat.

Jeg kunne like gjerne truffet ham på butikken, på byen, på trening eller kansje til og med hos felles bekjente. Men da vet jeg jo ikke om vi ville funnet tonen på samme måten. Og det vil jeg jo heller aldri få vite.

Butikken må jo være et greit sted å ta kontakt, det finnes alltid noe man kan spørre om ("vet du hvor man finner oliven?") og man kan kikke på hverandre tvers over frysedisken.

Lykke til.

Hei

Faktisk tror jeg prinsen ikke dukker opp før man slutter å lete. Sånn var det iallefall for meg.

Etter å ha møtt folk på nettet, venninners forsøk med å spleise meg mer eller mindre suspekte personer fant jeg ut at hvis det var meningen at prinsen på den hvite hesten skulle dukke opp så gjorde han det, uten at jeg skulle lete. Jeg gadd rett å slett ikke mer.

Og så, vips, plutselig dukket han opp, riktig nok i en Primera, men litt høyde får man jo ta.

Han er perfekt på alle måter.

Vi har nå kjent hverandre et år, bodd sammen i 6 måneder, og skal gifte oss i april!

Jeg er sikker på at om jeg fortsatt hadde lett febrilsk ville vi aldri møtt hevrandre.

Annonse

Hei

Faktisk tror jeg prinsen ikke dukker opp før man slutter å lete. Sånn var det iallefall for meg.

Etter å ha møtt folk på nettet, venninners forsøk med å spleise meg mer eller mindre suspekte personer fant jeg ut at hvis det var meningen at prinsen på den hvite hesten skulle dukke opp så gjorde han det, uten at jeg skulle lete. Jeg gadd rett å slett ikke mer.

Og så, vips, plutselig dukket han opp, riktig nok i en Primera, men litt høyde får man jo ta.

Vi har nå kjent hverandre et år, bodd sammen i 6 måneder, og skal gifte oss i april!

Jeg er sikker på at om jeg fortsatt hadde lett febrilsk ville vi aldri møtt hevrandre.

Jeg ville vært skeptisk til "prinser" i Nissan Primera.

Gjest anonymdennegang

Hei

Enig med deg, febrilsk leting fører sjelden noe med seg. Det merker man jo en kveld på byen, er man tilsynelatende uinteressert i andre, får man mye mer oppmerksomhet enn om man søker aktivt.

Jeg traff som sagt min på en chat, men det var ikke noe typisk "sjekkested", og vi ble kjent som venner først. Tenkte faktisk ikke på at vi skulle bli noe mer før det plutselig utviklet seg.. :)

Jeg ville vært skeptisk til "prinser" i Nissan Primera.

Tror jeg hadde vært mer skeptisk til en prins i gammel skranglete, folkevogn. Men som vi alle vet: hver sin smak.

Bedre med Primera enn ingen bil i det hele tatt....

Min prins passer meg helt perfekt, med primera (og uten også, for den sakens skyld)

speiellt siden vi har kjøpt minibuss for å få med oss hele familin ut på tur.....

Gjest anomymdennegang

Tror jeg hadde vært mer skeptisk til en prins i gammel skranglete, folkevogn. Men som vi alle vet: hver sin smak.

Bedre med Primera enn ingen bil i det hele tatt....

Min prins passer meg helt perfekt, med primera (og uten også, for den sakens skyld)

speiellt siden vi har kjøpt minibuss for å få med oss hele familin ut på tur.....

Kunne uansett ikke falle meg inn å dømme prinsen etter bilen hans!

Vel, kanskje et unntak om det hadde vært en ekstra hårete amerikaner, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...